جسد جوان غرق شده در سد ماهیگیری «تجن» در نزدیکی تونل خلخال بعد از تلاش نیروهای نجات غریق آتش نشانی اردبیل پیدا شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل در تشریح روند جستجوی جسد غرق شده تصریح کرد: به گفته شاهدان این جوان ۲۰ سال حدود ساعت هفت عصر روز گذشته در این سد غرق شده است.

فضیلت ابراهیمی افزود: خانواده وی بعد از مفقودی ساعت ۲۲:۳۰ شامگاه مفقود شدن وی را اطلاع می دهند و در پی این تماس جستجو برای پیدا کردن وی آغاز می شود.

این مسئول با بیان اینکه در کنار سد چند شاهد اعلام می کنند این فرد را دیده اند، اضافه کرد: مشخص می شود وی غرق شده است و صبح روز بعد بخشداری کلور از طریق مدیریت بحران خواستار حضور نیروهای آتش نشانی در محل شدند.

وی با بیان اینکه در صورت درخواست مدیریت بحران آتش نشانی موظف به عملیات در منطقه خارج از محدوده کاری خود است، اضافه کرد: ما پنج نفر نیروی آتش نشان که چهار نفر نجات غریق آموزش دیده بودند با دو دستگاه خودرو به منطقه اعزام کردیم.

به گفته ابراهیمی بعد از چند ساعت جستجو جسد این جوان پیدا شد و با توجه به شواهد امر به نظر نمی رسد فرض خودکشی وی صحت داشته باشد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل تاکید کرد: در کنار دریاچه کتاب و تلفن همراه این جوان پیدا شده و در عین حال دور دریاچه چند تیوپ وجود دارد که لغزنده بوده و به نظر می رسد غریق سرخورده و داخل آب افتاده است.

وی خواستار رعایت جوانب ایمنی در هنگام سفر به دریاچه ها، کانال های آب و سد های ماهیگیری شد و افزود: انتظار می رود شهروندان نکات ایمنی که اغلب در تابلو ها درج شده است را جدی بگیرند.

در عین حال مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز تصریح کرد: با اعزام نیروهای آتش نشانی هلال احمر در عملیات امداد و نجات دخالت مستقیم نداشته است.

بهرام غیبی گفت: این جوان در سد تجن شهرستان خلخال غرق شده و دلایل غرق شدگی وی نیز به صورت قطعی مشخص نیست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422248

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =