محمد خاکپور که برای تماشای تمرین تیم ملی رفته بود ، سمت کارلوس کروش نرفت تا دیوار بی اعتمادی میان مربیان تیم ملی ادامه داشته باشد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛محمد خاکپور که به تمرین تیم ملی رفته بود به عکس همه مربیانی که برای حمایت از تیم ملی به اردوها می رفتند ، سمت کادرفنی نرفت و در پایان هم بدون ملاقات با سرمربی تیم ملی محل اردو را ترک کرد. همان طور که پیش بینی می شد ، دیوار بی اعتمادی میان دو تیم ملی امید و بزرگهای فوتبال ایران وجود دارد. کارلوس کروش هم زودتر از همه محل تمرین را ترک کرد تا نشان دهد او هم خیلی تمایلی به این روبرویی ندارد . آنچه در این میان حساسیت برانگیز می شود ، رابطه میان دو تیم ملی مهم فوتبال ایران است که همچنان شکراب باقی ماند. اصلا بعید نیست که در روزهای آینده مربیان دو تیم به خاطر این جلسه تمرین علیه هم موضع بگیرند.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    مربی بی مدرک چقدر ناز داره
  • بی نام A1 ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    14 1
    خاکپور به لطف چاپلوسی مایلی کهن سرمربی امید شد مطمنم تیم امید به المپیک نمیبره
  • علی A1 ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    10 1
    خاکپور هم بله قربان گو مایلی هست حتما عمو مایلی اجازه نداده
  • بی نام A1 ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    13 2
    از خاکپور این کارها بعیده فکر می کردم او با خیلی ها فرق دارد متاسفم
  • محمد قاسمی IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    19 2
    واقعابرات متاسفام آقای خاکپور به چنددلیل: 1 ماایرانیها میزبان کروش هستیم واو میهمان.رسم میهمان نوازی درفرهنگ اسلامی ایرانی این نیست حتی برای کسی که او را دوست نداریم.رسم ما این است که میهمان حبیب خداست حال هرکه باشد 2 آقای کروش بزرگتر از شماست،چه از نظر سنی چه سابقه مربیگری که اصلا قابل قیاس باشما که مدرک نامعتبر دارید وسابقه ندارید نیست و احترام بزرگتر واجب 3 شما بایستی وقتی به تمرین تیم ملی رفتی والبته چون یک تماشاگر معمولی نیستی به رسم ادب به دیدار کروش میرفتی مطمئنا او شمارا در صورت چنین حرکتی تحویل میگرفت و شاید رابطه ها خوب میشد و مشکلات به دست فراموشی میرفت وعوابق بدی که ازکارفعلی شماایجاد خواهد شد بوجودنمی آمد که این به تفع فوتبال ملی بود.همبزرگسالان هم امید.لطفابه تفرقه دامن نزن