درپایان بازی اول تیم ملی والیبال ایران و لهستان ، سه ملی پوش تیم ملی کشورمان درباره این بازی سخن گفتند که کاپیتان تیم ملی یکی از منتقدان تیم بود.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران معتقد است شکست برابر لهستان به دلیل ضعف فنی ملی پوشان بوده. کاپیتان معروف در بین ملی پوشان شاید تنها کسی بود که به عنوان یک منتقد جدی کار خود و هم تیمی هایش را تقد کرد. معروف در این بازی این قدر بد بود که در دو ست آخر بیشتر از همیشه رو نیمکت نشست تا مهدوی به جایش به بازی گرفته شود.

فرهاد ظریف:

برابر قهرمان جهان بازی کردیم. لهستان از امتیاز میزبانی هم در این مسابقه بهره می برد. در ست چهارم با بدشانسی مغلوب لهستان شدیم. موقعیت برد داشتیم اما از دست رفت.فکر می کنم مردم از بازی ما راضی هستند، چون تمام تلاش خودمان را کردیم. برد و باخت جزئی از مسابقه والیبال است و امیدوارم روز به روز بهتر شویم.

سعید معروف:

در مجموع خوب نبودیم و جوانترها باید بیشتر یاد بگیرند. لهستان خوب بازی کرد و برد. این برد را به آن ها تبریک می‌گویم. متاسفانه ما مشکلات تکنیکی داریم که باید این مشکلات هر چه سریعتر رفع شود. به هر حال به اعتقاد من بازیکنان جوان تیم ما خوب بازی کردند اما هنوز هم باید بیشتر یاد بگیرند. پتانسیل بالایی در آن هاست اما هنوز هم جای کار دارند.با اینکه عملکردمان نسبت به دیدارهای قبل بهتر شده بود، اما در این بازی در مجموع عملکرد خوبی نداشتیم.

شهرام محمودی:

در ست های اول و دوم هم بد نبودیم و از مسابقه با آمریکا بهتر بازی کردیم اما بازیکنان ایران در دو ست آخر فوق العاده بازی کردند. متاسفانه نتیجه نهایی این مسابقه خوب نشد و سه بر یک مغلوب حریف شدیم. تلاش زیادی کردیم که مسابقه را به ست پنجم بکشیم. امیدوارم فردا در مسابقه دوم برابر لهستان جبران کنیم تا شادی را به دل مردم ایران بیاوریم. 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =