یک شرکت طراح و سازنده ساعتهای مچی از محصولی تازه رونمایی کرده که در ساخت آن از خودرو الهام گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت MB&F که طی سالهای اخیر شهرت جهانی قابل توجهی از بابت طراحی و ساخت ساعتهای مچی متفاوت و جالب توجه کسب کرده است این بار به سراغ یک ماجراجویی تازه رفته و با الهام گرفتن از ساختار خودروهای فوق مدرن و مفهومی، مدل جدیدی از ساعتهای مچی خود را روانه بازار کرده است.

این شرکت پیشتر با الهام گرفتن از طراحی هواپیما چنین ساعتهایی تولید کرده بود و حالا در دهمین سالگرد فعالیت خود از ساعت مچی رونمایی کرده که در نگاه نخست تداعی کننده خودرویی سرعتی و فوق مدرن است.

در طراحی این مدل جدید از مدلهای متنوعی از خودروهای اسپرت الگوبرداری شده است تا نشان داده شود که بنیانگذار این شرکت پیشتر از آنکه روی به طراحی و تولید ساعت بیاورد در واقع یک طراح خودرو بوده است.

ساعت مچی جدید این شرکت تلفیقی از تیتانیوم نمره ۵ و فولاد ضد زنگ است که در کل با ۲۲۳ قطعه ساخته شده است.

شرکت MB&F عنوان HMX را برای محصول جدید خود برگزیده است. در این ساعت برای نمایش زمان از دو نمایشگر استفاده شده است. منشور کریستال یاقوتی به کار رفته در این ساعت مچی جدید به زیبایی آن افزوده است.

قرار است این فناوری جدید به تعداد محدودی تولید و روانه بازار شود. خودروهایی نظیر لوتوس مشکی، فراری قرمز و بوگاتی آبی الهام بخش طراحان در ارایه این ساعتها هستند. ۳۰ هزار دلار قیمت گزافی است که برای این ساعتها در نظر گرفته شده است.

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =