معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: بالگرد جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه برای مهار آتش‌سوزی جنگل‌های ایلام به این استان اعزام شده بود.

به گزارش خبرآنلاین، جهانگیر پورحسن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با بیان اینکه روز گذشته مراتع و جنگل‌های استان ایلام دچار آتش سوزی شدند، اظهار داشت: با اطلاع‌رسانی و درخواست کمک از سوی نیروی انتظامی مبنی بر مهار آتش در جنگل‌های ایلام بالگرد جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به ایلام اعزام شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: یک تیم عملیاتی همراه بالگرد و دو تیم عملیاتی دیگر با خودروی نجات برای بررسی وضعیت و مهار آتش‌سوزی به استان ایلام اعزام شده‌اند.

پورحسن با اشاره به اینکه نیروهای اعزام شده تجهیزات کامل و مورد نیاز را با خود همراه داشتند، بیان کرد: تیم‌های اعزام شده پس از ارزیابی اولیه به کمک ادارات و مدیریت بحران و نیروهای بسیج اقدامات لازم را جهت مهار آتش انجام دادند.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای اعزام شده و بالگرد بلافاصله پس از اطلاع‌رسانی در کوتاهترین زمان ممکن به محل اعزام شدند، اظهار کرد: امدادگران با استفاده از تجهیز‌ات در اختیار و بالگرد از طریق آب‌پاشی هوایی اقدام به اطفاء حریق کردند.

معاون هلال احمر کرمانشاه خاطر نشان کرد: بالگرد جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ساعت 14:30 دقیقه روز گذشته به استان ایلام اعزام و امدادرسانی خود را آغاز کرد که پس از اتمام ماموریت صبح امروز به آشیانه بازگشت.

انتهای پیام /

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =