معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد مازندران گفت: از سوی انجمن صنایع‌دستی سازمان بسیج هنرمندان و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران، نمایشگاه صنایع‌دستی دانشجویان و هنرمندان بسیجی استان برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین  منطقه استان مازندران ، سیده زینب تقوی ، بیان کرد: طبق توافق میان انجمن صنایع دستی بسیج هنرمندان استان و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران با انگیزه حضور هنرمندان بسیجی و  دانشجویان هنرمند رشته صنایع‌دستی، نمایشگاهی در پردیس دانشگاه مازندران برپا شود.

وی افزود: در این نماشگاه هنرمندان بسیجی و دانشجویان آثار خود را به نمایش می‌گذارند و پس از برپایی نمایشگاه از میان آثار منتخب توسط هیئت داوران به صاحب سه اثر برتر علاوه بر لوح تقدیر جوایزی نیز اهدا شود.

تقوی تصریح کرد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه نیز کارگاه‌های آموزشی توسط اساتید در رابطه با صنایع دستی برگزار خواهد شد که به تمامی شرکت‌کنندگان در این کارگاه گواهی حضور اعطا می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: این نمایشگاه که به مناسبت روز صنایع دستی برگزار می‌شود، از شانزدهم الی 20 خرداد ماه در ساختمان شماره سه دانشکده شیمی پردیس دانشگاه مازندران جهاددانشگاهی برپا است و علاقمندان به این هنر می‌توانند از ساعت 8 صبح الی 20 عصر از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423085

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =