گل محمدی گفت: تیم فوتبال سایپا باید با تعلق کامل به البرز در این استان بماند .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین- البرز: به نقل از پیام آنلاین، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با تاکید بر اینکه تیم فوتبال سایپا تاکنون به طور کامل به استان تعلق نداشته است ، گفت: سایپا را با تعلق کامل به البرز برای استان نگه می داریم .

گل محمدی افزود : تیم فوتبال سایپا و استان البرز باید به طور کاملا هماهنگ باشند و بتوانند از یکدیگر استفاده کنند و یکی از اقدامات اساسی انتقال تیمهای پایه سایپا به البرز است.
وی گفت: در صورت استقرار کامل سایپا در استان البرز حمایت همه جانبه مسوولان استان از تیم سایپا صورت می گیرد و درباره این تیم با وزیر ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال نیز مذاکره شده است و تاکید بر این است که سایپا در استان البرز باقی بماند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با تاکید بر اینکه با وضع موجود ، بودن یا نبودن تیم سایپا برای این تیم و استان فایده ای ندارد و ضروری است که از استان البرز فردی در هیات مدیره این تیم حضور داشته باشد که در حال بررسی این موضوع هستیم.
وی با اشاره به مشکل پخش مستقیم دیدارهای تیم سایپا در البرز به دلیل مشکل تجهیزاتی و فنی صدا و سیمای مرکز البرز نیز اشاره داشت و گفت: یکی از دلایل اعتراض مسوولان تیم سایپا نیز همین موضوع بود که باید به گونه ای حل و فصل شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =