درگیری لفظی محمد موسوی با بازیکنی که روی اعصاب بود/کری خوانی بود یا...؟

درگیری لفظی شدید موسوی و کوبیاک سر یک شادی امتیاز چیزی نمانده بود جنجالی بزرگ به پا کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در بازی دوم والیبال ایران با لهستان در لیگ جهانی، کوبیاک  ستاره این بازی هر امتیازی که می گرفت با رفتارها و خنده هایش بد جور روی اعصاب شاگردان کواچ رژه می رفت.

این اتفاق در حالی افتاد که  در"ست" چهارم سید محمد موسوی رفتار او را تلافی کرد. این بار سید یکی از اسپک های او را دفاع کرد و بعد خوشحالی ای به سبک خود کوبیاک انجام داد. رفتاری که بازیکن لهستانی تاب نیاورد و خیلی زود او را بهم ریخت. کوبیاک به زبان خودش  با داد و فریاد حرف هایی را خطاب به موسوی می زد.

حرف هایی که واکنش سید را به همراه داشت، طوری که اگر وساطت مهدوي و شهرام محمودي نبود ممکن بود درگيري خيلي جدي ترشود. با این حال داور اول بازی که از نزدیک اين صحنه  را دیده بود علاوه بر صحبت با دو بازيكن يك کارت قرمز به كوبياك داد، يك امتياز به ايران و البته یک کارت هم به سید.

 از آن به بعد اما موتور تیم ایران تازه روشن شد. محمد رضاداورزنی رئیس فدراسیون والیبال، رفتار سرعتی زن تیم ملی را طبیعی می داند: «سید امتیاز گرفت و و خوشحالی کرد. این خوشحالی طبیعی است. شما تنها رفتار سید را دیده اید، آن طرف و رفتار بازیکن لهستان را که نمی بینید. او حتما کاری کرده که بازیکن ما هم واکنش نشاده داده است.» سعید رضایی مربی تیم پیکان تهران رفتار سید را به حرفه ای گری او ربط می دهد: « شاید برخورد موسوی خیلی جالب نبود اما به خاطر فشار زیاد روی تیم طبیعی است. از طرفی وقتی بازیکن حریف رفتاری انجام داد، سید با نگاهش به او کری نگاهی راه انداخت. این رفتار او حرفه ای گری است. البته نتیجه اش امتیازهایی بود که کوبیاک در ست پنجم  برای تیمش گرفت.» محمود افشار دوست دبیر فدراسیون والیبال هم معتقد است اتفاق خاصی نیفتاده: « موسوی بازیکن لهستانی را دفاع کرد  و بعد هم نگاهی که کری بین بازیکنان دو تیم است. کری هایی معمول در بازی ها، مساله بزرگی نیست.من لب خوانی بلد نیستم اما به نظرم سید با نگاهی که به کوبیاک کرد گفته: «دیدی ازت امتیاز گرفتم؟» که بازیکن لهستانی هم برایش گران تمام شد.»

 

 

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    6 0
    ما که ندیدیم لهستانیه چیکار می کرد چون همش داشتیم صحنه آهسته میدیدیم