فرمانده نیروی انتظامی گفت: آمادگی برای خنثی‌سازی هرگونه توطئه در تمام مجموعه‌ها به‌ویژه مرزها وجود دارد.

به گزارش خبرآنلاین، سردار حسین اشتری در صبحگاه نیروی انتظامی این استان، اظهار داشت: کارنامه نیروی انتظامی با حمایت‌ها و هدایت‌های فرماندهی کل قوا و همت همکاران درخشان است و در تمام نقاط کشور اعضای خدوم نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روز مشغول خدمت‌رسانی و پاسخگوی مطالبات مردم شریف ایران اسلامی هستند.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی نیروی انتظامی بیان کرد: چنانچه نگاهی به آمار تماس‌های انجام شده با مرکز فوریت‌های پلیسی و پاسخگویی نیروی انتظامی به مطالبات و شکایات مردمی داشته باشیم به گستردگی خدمات صادقانه پرسنل ناجا پی خواهیم برد.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: در استان شهیدپرور کرمانشاه نیز همکاران نیروی انتظامی با استفاده از تجربه‌های موفق و تکنولوژی روز توانسته‌اند خدمات شایسته‌ای در برقراری نظم و امنیت داشته باشند که در اکثر شاخص‌ها این استان در سال گذشته و 3 ماهه امسال اقدامات رضایت‌بخشی انجام شده است.

اشتری افزود: کشف موادمخدر، برخورد با شبکه‌های تولید و توزیع موادمخدر، جرایم خشن، سرقت‌های مسلحانه و سرقت به عنف توفیقاتی نصیب نیروی انتظامی شده اما کافی نیست و تلاش نیروی انتظامی دستیابی به ضریب مطمئن آرامش و احساس امنیت در جامعه است.

وی افزود: در برخی جرایم دغدغه‌ها همچون گذشته وجود دارد ولی در وقوع اینگونه جرایم عواملی که مرتبط با نیروی انتظامی باشد وجود ندارد و کسانی که در مرکز کشور تصمیم‌گیر هستند باید این دغدغه‌ها را برطرف کنند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وجود همدلی میان مسئولان استان کرمانشاه که سبب توفیقات خوبی در این استان شده است، بیان کرد: در زمینه برخورد مخلان امنیت و کسانی که منتظر فرصتی هستند که امنیت مرزها را زیرسوال ببرند اقدامات پیشگیرانه خوبی انجام شده و بر این اساس اولویت اجرای مأموریت‌های نیروی انتظامی برقراری امنیت است.

اشتری تصریح کرد: امنیت پایدار به برکت خون شهدا، ایثارگری رزمندگان و هوشیاری مردم و مسئولان است. توطئه دشمنان در سال‌های گذشته که به وسیله ایادی خود همچون گروهک‌ها، جنایت‌هایی در مرزهای کرمانشاه انجام می‌دادند با حضور رزمندگان اسلام خنثی شد.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه جزو استان‌های امن کشور است افزود: با اشراف اطلاعاتی که در مجموعه‌های امنیتی و انتظامی وجود دارد هرگونه تحرک ضدانقلاب رصد شده و با این تحرکات برخورد لازم انجام می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی از حفظ آمادگی نیروی انتظامی و ارتقای این آمادگی‌ها خبر داد و گفت: در نقاط مرزی و شهرها، توانمندی‌های خود را ارتقاء می‌دهیم و برای برخورد با هرگونه توطئه آمادگی داشته و این آمادگی در تمام نیروها وجود دارد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 424496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =