تنها نماینده آذربایجان در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن انتقاد شدید از خبرسازی های اخیر در خصوص اظهارات خود گفت: حکم صادر شده از سوی مجموعه ای که عنوان کمیته بررسی وقایع بازی تراکتورسازی و نفت تهران را یدک می کشد، به هیچ عنوان عادلانه نیست.

شهرام دبیری در گفتگو با خبرآنلاین در تبریز افزود: به طور حتم اینکه به جای بررسی ریشه ای حوادث بازی تراکتور - نفت و صدور احکام عادلانه، چند نفر را قربانی کرده و موضوع را ماست مالی کنند توهین به شعور مردم آذربایجان است.
وی با اشاره به برخی خبرسازی های اخیر در خصوص اعلام رضایت از حکم صادر شده تصریح کرد: به نظر می رسد برخی از رسانه های ورزشی قصد دارند با شایعه سازی، تنها نماینده آذربایجان در فدراسیون فوتبال را تضعیف کرده و مانع از احقاق حق تراکتورسازی شوند.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با تاکید مجدد بر اینکه درصورت عدم احقاق حق تراکتورسازی، از هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال استفعا می کند گفت: به نظر می رسد برخی از آقایان از اینکه یک نفر از این خطه وارد هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال شده ناراحتند و قصد دارند با انتشار اخبار کذب ضمن به حاشیه راندن حوادث بازی تراکتور - نفت، نماینده آذربایجان در فدراسیون فوتبال را نیز تضعیف کنند.
دبیری با اشاره به حکم صادر شده از سوی کمیته بررسی وقایع بازی تراکتورسازی و نفت تهران گفت: با توجه به عملکرد پرانتقاد رئیس دپارتمان داوری در طول فصل گذشته، برکناری وی قابل پیش بینی بود و لازم نیست منت آن را به هواداران تراکتورسازی بگذارند.
شهرام دبیری همچنین با بیان اینکه به نظر می رسد محرومیت فغانی نیز فرمالیته بوده و می تواند در همان اوایل فصل مورد بازنگری قرار گیرد گفت: محروم کردن گوینده ورزشگاه حکمی تاریخی و طنزی تلخ اما ماندگار در تاریخ فوتبال خواهد بود!
گفتنی است اخیرا برخی از سایت های خبری با انتشار مطالبی از قول شهرام دبیری، از اظهار رضایت مردم آذربایجان و هوادارن تراکتور از حکم صادره خبر داده بودند.
نتیجه بررسی‌های کمیته بررسی وقایع بازی تراکتورسازی و نفت تهران به شرح زیر است:
۱ - برکناری رئیس دپارتمان داوری
۲ - محرومیت داور مسابقه تا اطلاع ثانوی
۳- محرومیت ناظر سازمان لیگ در مسابقه مربوطه
۴- تذکر کتبی، توبیخ بادرج در پرونده برای مسئول برگزاری این دیدار در سازمان لیگ
۵- تذکر کتبی، توبیخ با درج در پرونده برای مسئول روابط عمومی سازمان لیگ
۶- محرومیت گوینده ورزشگاه یادگار امام(ره)تبریز تا اطلاع ثانوی
۷- تذکر کتبی ،توبیخ با درج ،برای هیئت فوتبال تبریز به دلیل بروز مشکلات در زمان برگزاری مسابقه،خرابی اسکوربورد ورزشگاه،عدم نظارت مناسب برگوینده ورزشگاه،اطلاع رسانی نادرست در خصوص نتیجه دیدار همزمان و ....
۸- توصیه می شود مسئولین باشگاه تراکتورسازی نسبت به موارد زیر اقدام نمایند:
محرومیت و جریمه برای مدیر رسانه ای باشگاه، برای کمک مربی و بررسی همه جانبه در خصوص عملکردمدیریتی تیم تراکتورسازی
۹- ضمن تشکر از مدیریت بحران توسط نیروی محترم انتظامی مستقر در ورزشگاه، نامه ای تهیه و به شورای تامین استان ارسال شد. دراین نامه ضمن بیان و ارائه توضیح کامل اتفاقات رخ داده در خلال و پس از دیدار از مسئولین محترم شوارای تامین استان خواسته شد در آینده شاهد وقوع موارد این چنینی در استان نباشیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 424958

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =