حسین نگهدار در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین منطقه استان مازندران، هدف از اجرای طرح ضیافت را تثبیت قیمتها در دامنه مناسب قیمتی و ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا دانست و افزود: مسئولیت اجرای طرح ضیافت ماه مبارک رمضان به ستاد تنظیم بازار استانها واگذار شده تا هر استان متناسب با ظرفیتها، توانمندیها، نیاز خود اقدامات لازم را به عمل آورند.
وی ادامه داد: پایش و افزایش عرضه و تامین و توزیع کالاهای اساسی به منظور ایجاد ثبات در بازار و جلوگیری از کاهش نوسانات قیمت، برگزاری نمایشگاههای طرح ضیافت جهت عرضه مستقیم اقلام پرمصرف در این ایام با قیمت پایینتر از قیمت بازار از جمله اهداف طرح ضیافت در ماه مبارک رمضان است.
نگهدار افزود: برگزاری فروشهای فوقالعاده توسط فروشگاههای زنجیرهای و اصناف و بیش از 70 فروشگاه تحت پوشش مدیریت تعاونی روستایی استان با هدف حفظ آرامش و مدیریت بازار در سطح استان از دیگر اهداف طرح ضیافت و تثبیت قیمتها است.
سرپرست مدیریت تنظیم بازار محصولات و نهادههای کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: نظارت و بازرسی بر کیفیت و کمیت کالاهای توزیعی در ماه مبارک رمضان بر عهده دستگاههای نظارتی است.
وی با بیان اینکه هیچگونه مشکلی در تامین و عرضه گوشت مرغ با قیمت مصوب در طرح ضیافت استان وجود ندارد، گفت: در این ایام یک هزار و 260 تن گوشت مرغ در استان توزیع میشود.
نگهدار ادامه داد: هماهنگیهای لازم برای توزیع 127 تن گوشت قرمز برای مصرفکنندگان در ماه مبارک رمضان انجام شد.
سرپرست مدیریت تنظیم بازار محصولات و نهادههای کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: هماهنگی لازم با شرکت غله و خدمات بازرگانی جهت معرفی عاملین خرید به کارخانه قند شاهرود برای توزیع 2 هزار و 45 تن شکر انجام شد.
وی افزود: در راستای حمایت از کشاورزان استان، سیاستهای اجرایی استان عدم توزیع برنج وارداتی در سطح استان مازندران است که 2 هزار و 45 تن برنج در اختیار هم استانیها در طرح ضیافت قرار خواهد گرفت.
نگهدار یادآور شد: جهت تامین خرما و حبوبات مورد نیاز در ماه مبارک رمضان تدابیری اتخاذ شده تا از طریق سازمان تعاونی روستایی این کالا با حداقل قیمت از استانهای پر تولید تهیه و در اختیار شهروندان مازندرانی قرار گیرد.
۴۶۴۶
نظر شما