روزنامه جوان نوشت:

رئيس مركز فعاليت‌هاي ديني شهرداري تهران از كمك 52 ميليارد توماني اين مركز به مساجد تهران خبر داد.
حجت‌الاسلام والمسلمين صادق‌زاده با بيان اينكه شهرداري تهران به دنبال اين است كه نهايت خدمت‌رساني را به مساجد داشته باشد، عنوان كرد: «فكر مي‌كنم هيچ وزارتخانه، نهاد يا سازماني وجود نداشته باشد كه نيمي از خدمات ارائه شده شهرداري را براي مساجد انجام داده باشد.»
وي از وجود طرحي براي ساخت ۴۰۰ مسجد در تهران خبرداد و افزود: «۳۶۰ ميليارد تومان اعتبار براي ساخت اين مساجد در نظر گرفته شده است. البته شهرداري فقط شرايط و لوازم را فراهم مي‌كند و اين مردم هستند كه بايد در ساخت مساجد مساعدت كنند و شهرداري ازطريق ۳۵۴ سراي محله به ارائه خدمات خود به مساجد مي‌پردازد.»

 شهردار تهران گفت: «در تهران حداقل ۵۰۰ الي ۶۰۰ هزار خانوار برخوردار زندگي مي‌كنند و كمتر از ۲۰۰ هزار خانوار نيز نيازمند توجه ويژه هستند. اين در حالي است كه بيش از 2 ميليون خانوار در اين شهر زندگي مي‌كنند و تعداد خانواده‌هاي نيازمند نيز كمتر از يك‌دهم كل خانوارهاي تهران است. از اين افراد چيزي كم نمي‌شود تا در كنار سفره خودشان، سفره همنوع‌شان را هم تأمين كنند. در اين ميان ما بايد اين ارتباط را به درستي برقرار كنيم به گونه‌اي كه اگر هر 10 خانواده به يك خانواده توجه كنند، زندگي شيرين‌تر و لذت‌بخش‌تر مي‌شود و آرامش برمي‌گردد.»

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 425673

برچسب‌ها