رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در البرز: اقتصاد مقاومتی باید درعمل ثابت شود

در آیین گرامیداشت دومین سالگرد حماسه 24خرداد، حسن صالحی رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در البرز، حماسه 24 خرداد سال 92 را حاصل مشارکت و پیروزی مردم دانست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین- البرز: حسن صالحی با اشاره به فضاهای پایانی سال 91 بیان داشت: در آن ماهها کشور با وجود 6 تحریم شدر شرایط سختی به سر می برد و هر روز از سوی هر کشوری با  تحریم ها و مخالفت هایی مواجه می شد.

صالحی در ادامه رکود اقتصادی کشور در آن زمان را خاطر نشان کرد و افزود: رشد منفی 8.6 درصدی اقتصاد کشور حاکی از رکود حاکم بر اقتصاد کشور در سال 91 بود که نرخ تورم 40 درصدی را بدنبال داشت.

وی با بیان اینکه برخی نرخ تورم 40 درصدی در سال 91 و سال 74 را با هم مقایسه می کنند، افزود: این مقایسه درست و منطقی نیست؛ چرا که در سال 91 همراه با نرخ تورم 40 درصدی، رکود اقتصادی هم داشتیم ولی در سال 74 به واسطه افزایش ساخت و سازها و انجام پروژه های بزرگ جامعه در حال پیشرفت اقتصادی بود.

رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان البرز گفت: در زمان انتخابات جو سنگین و محدودیت هایی نسبت به ستاد انتخاباتی روحانی وجود داشت ولی با این حال در کرج انتخابتی قانون مدارانه را برگزار کرد به طوریکه که شورای تامین دولت دهم نیز به این موضوع اذعان داشت.

صالحی با اشاره به سخن رییس جمهور "پلیس حاکم شهر نیست وظیفه اجرای قانون را دارد" افزود:  دستیابی به عزت ملی در اجرای قانون است و با این موضوع و این سخن نباید بهبعضی ها  بر بخورد.

وی برخی از ناکارآمدی های دولت نهم و دهم را مثال زد و گفت: در راستای بهبود وضعیت کشور و رفع برخی ازین ناکارآمدی ها تیم مذاکره کننده هسته ای در حال حاضر با اقتدار و عزت در مقابل بسیاری از کشورها نشسته و مذاکره می کند.

صالحی با اشاره به اینکه خالق حماسه ملی 24 خرداد مردم هستند و باید قدردان این حرکت ملی باشیم، گفت: پیروزی از آن ملت است به همین علت پس از حماسه 24 خرداد آرامش و امید به کشور باز گشت.

وی در ادامه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید در عمل ثابت شود و نه فقط شعار آن را به دوش کشید اظهار کرد: در دو سال گذشته برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور و افزایش بهره وری، ذخیره کالاهای اساسی کشور در زمان تحویل دولت نسبت به حال حاضر شش برابر شده است، حال اقتصاد مقاومتی این برنامه ریزی هاست یا شعار اقتصاد مقاومتی؟!

رییس ستاد انتخابات روحانی در آخر افزود: امیدوار هستیم که بتوانیم در سال هایی که این مسئولیت بر دوش تک تک ماست کاری انجام دهیم تا شاهد به تحقق رسیدن قول های رئیس جمهور مبنی بر اصلاح اقتصاد، اصلاح اخلاق جامعه و تعامل سازنده با دنیا باشیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 426217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =