به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومي و اطلاع رساني کميته امداد امام خميني (ره) استان قزوين، هدایت صفری در نشست تخصصی با کارکنان حوزه روابط عمومی بیان داشت: روابط عمومی زبان گویای سازمان است و می تواند در روند اعتمادسازی، افکارسنجی و ارائه عملکرد سازمان در افکار عمومی نقش موثری داشته باشد.
وی ادامه داد: این اعتمادسازی باید در لایه های مختلف جامعه و در میان اقشار مختلف جامعه گسترش یابد چراکه اعتماد موجود مردم به امداد سرمایه بزرگی است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین اضافه کرد: آنچه در روابط عمومی انجام شده قابل تقدیر و تشکر است ولی رضایت در این عملکرد در تلاش بیشتر و رسیدن به دستاوردهای بیشتری در این عرصه نهفته است و البته لازم است از شیوه های نوین در حوزه روابط عمومی استفاده شود.
وی خاطرنشان کرد: سرعت در انتشار اخبار در کنار تنوع خبری لازم و ضروری است یعنی باید ذائقه خبری را نیز شناسایی کنیم و براساس این مهم در انتشار خبر، کار اطلاع رسانی داشته باشیم.
صفری تصریح کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال دولت و ملت؛ همدلی و هم زبانی نام گرفته است نقش روابط عمومی در این مهم تعیین کننده است چراکه ابتداء باید همدلی و همزبانی درون سازمانی داشته باشیم و پس از آن برای افزایش پیوند کاری با مردم تلاش کنیم.
وی خاطرنشان کرد: باید در همه عرصه ها نوآور باشیم و در این میان عرصه روابط عمومی، عرصه ای است که می تواند واقعیت ها را به خوبی نشان دهد .
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین یادآورشد: روابط عمومی در دینای امروز باید برای ریل گذاری سیاست های سازمان تلاش کند تا بستر اجرای برنامه های سازمان فراهم شود از این رو تغییر در کنار رشد کمی و کیفی عملکرد روابط عمومی امری لازم و ضروری است.
۴۶۴۶
نظر شما