جذب نیروی انسانی تحصیل کرده در سازمان زندان‌های لرستان

مدیرکل زندانهای لرستان گفت: همدلی و تلاش همکاران خدمات بیشتر را به همراه خواهد داشت و خدمات اصلاحی و تربیتی ارزنده تری برای زندانیان به عنوان اقشار آسیب پذیر قابل ارائه خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین  محمدعلی محمدی در جمع کارکنان زندان مرکزی خرم‌آباد در جلسه پرسش و پاسخ با آنان اظهار داشت: همدلی و تلاش همکاران خدمات بیشتر را به همراه خواهد داشت  و خدمات اصلاحی و تربیتی ارزنده تری برای زندانیان به عنوان اقشار آسیب پذیر قابل ارائه خواهد بود. عضو شورای قضائی لرستان ضمن تشریح برنامه هایی که در زندان‌ها در حال پیگیری است تصریح کرد: امروزه به یمن ظهور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشاهده می شود که اتفاقات عمیق و مطلوبی در حوزه‌های مختلف اجتماعی رخ داده است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان زندان‌ها نیز از آن گروه مجموعه هایی است که رویکرد زندانبانی در آن در قیاس با رویکرد زندانبانی در زمان طاغوت به کلی دچار تحول و دگرگونی شده است و امروزه دیده می‌شود که به زندانی قبل از آنکه بعنوان مجرم نگاه شود وجه شخصیتی و انسانی او مد نظر قرار می گیردو مجموعه همکاران بدنبال بازیافت کرامت شخصیت آنان می‌باشد.

وی افزود: در بخش زندانبانی امروز شاهد یک زندانبانی علمی حول محور سیره نبوی و قرآن کریم هستیم که در سطح بین الملل بعنوان یک الگو و مدل موفق از آن یاد می شود و در بخش منابع انسانی نیز جذب نیری انسانی تحصیل کرده با تخصص‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته که فضای جدیدی را در زندانها ایجاد کرده است.

این مقام مسول خاطر نشان کرد: همکاران باید توجه داشته باشند که وظایف خود را در چارچوب قوانین و مقررات انجام دهند و همدیگر را در این مسیر یاری کنند. وی افزود: حفظ روحیه تعهد، تعصب، ایثارگری، همدلی و مهربانی می‌تواند در تحقق اهداف و برنامه‌های سازمانی مفید و موثر باشد.

وی افزود: شناخت برنامه‌های سازمانی، انگیزه کافی و شناخت ویژگی‌های شخصیتی زندانیان توسط کارکنان باید به گونه ای باشد که بتوانند زندانیان را بر اساس عوامل رفتاری و روانی مورد مطالعه قرار داده و در نتیجه بهترین تصمیم را در بهترین زمان اتخاذ کنند. پرسش و پاسخ، بیان مشکلات و موانع  نقاط ضعف و قوت و ارائه پیشنهادات در جهت ارتقاء وضعیت موجود از دیگر بخشهای این نشست بود .

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 427165

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =