آیت اله شاهچراغی با سالمندان مرکز نور سمنان دیدار و گفتگو کرد

آیت اله شاهچراغی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان به همراه اعضاء ستاد نمازجمعه با سالمندان دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین در این دیدار امام جمعه سمنان ضمن تقدیر از سازمان بهزیستی در انجام این وظیفه خطیر و رسیدگی به امور سالمندان گفت: از خداوند متعال شاکرم که به بنده فرصت کوتاهی داد تا بتوانم با این عزیزان دیداری داشته باشم.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: کار در بهزیستی و خدمت به محرومین کار بسیار با ارزشی است و این عمل از نظر خداوند پنهان نمی ماند و کارگزاران این امر در قیامت از ثواب والایی برخوردار می شوند.


شاهچراغی پرسنل مرکز را به صبر و بردباری فراخواند و افزود: انشاءاله با رسیدگی کامل به این عزیزان به جایگاه بزرگی که همان رضایت حق تعالی است برسید و امیدوارم که دولت نیز به سازمان بهزیستی توجه بیشتری داشته باشد.


نماینده ولی فقیه همچنین حضور سالمندان در مراکز تحت پوشش بهزیستی را فقط در شرایط خاص جایز دانست و بر نگهداری سالمندان در منزل تأکید کرد.


در ادامه ملکی ضمن تبریک فرا رسیدن حلول ماه مبارک رمضان از حسن توجه امام جمعه سمنان بر خدمات گسترده بهزیستی تشکر کرد.


سرپرست بهزیستی استان، با اشاره به درایت و توجه مدیر و پرسنل مرکز عنوان کرد: سالمندان نور بعنوان یکی از مراکز ویژه ما محسوب می شود و امیدواریم با حمایت مسئولین استان بتوانیم خدمات بیشتری به سالمندان ارائه دهیم.


وی در پایان؛ با بیان سختی کار در مراکز تحت نظارت بهزیستی، بر علاقه ویژه و رضایت قلبی پرسنل با وجود کار طاقت فرسا تأکید و خاطرنشان کرد: ما تمام تلاش خود را در جهت رفاه حال سالمندان و بهبود وضعیت رفاهی کارکنان و پرستاران مراکز به کار می گیریم.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 427805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =