هواپیمایی قطر؛ برترین شرکت هواپیمایی جهان در سال 2015 شناخته شد

نتایج نظرسنجی‌های انجام گرفته در رقابت سالانه برترین شرکت هواپیمایی جهان Skytrax نشان می‌دهد شرکت هواپیمایی قطرایرویز از نظر مسافران برترین شرکت مسافربری جهان است.

راي‌گيري براي انتخاب بهترين شركت هواپيمايي جهان براساس نظر‌سنجي از 18.9 ميليون مسافر از 110 كشور در سرتاسر جهان درباره جنبه‌هاي مختلف يك پرواز،‌از كيفيت غذا و ميزان راحتي صندلي‌ها گرفته تا نحوه برخورد و ميزان خوشرويي خدمه پرواز انجام مي‌گيرد.

شركت قطرايرويز پيش از اين نيز دوبار ديگر و در سال‌هاي 2011 و 2012 موفق به كسب رتبه اول رقابت Skytrax شده بود و دوبار نيز توانسته بود رتبه دوم جهان را از آن خود سازد. اين شركت همچنين عنوان برترين شركت هواپيمايي خاورميانه و برترين شركت در بخش پروازهاي تجاري را نيز در پرونده خود دارد.

رقابت سالانه جوايز Skytraxs از سال 1999 و مبتني بر نظرسنجي از ميزان رضايت مسافران از شركت‌هاي هوايي مختلف در سرتاسر جهان آغاز به كار كرده‌است.

هواپیمایی قطر، هواپیمایی پنج ستاره دنیا، یکی از پيشروترین هواپیمایی‌ها در دنیا و دارنده یکی از جوان‌ترین ناوگان‌های هوایی در آسمان است. هواپیمایی قطر دارای 160 فروند هواپیما است که به 147 مقصد تفریحی و تجاری در 6 قاره پرواز میکند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 428692