معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی درگذشت رئیس جمهور اسبق ترکیه را تسلیت گفت

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی با حضور در کنسولگری جمهوری ترکیه در ارومیه، درگذشت "سلیمان دمیرل" رئیس جمهور اسبق ترکیه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از  استانداري آذربايجان غربي، عليرضا رادفر معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار آذربايجان غربي ظهر امروز(سه‌شنبه) به همراه فرماندار اروميه، مديركل حراست و مديركل و معاون دفتر سياسي و انتخابات استانداري و همچنين مسئول دفتر نمايندگي وزارت امور خارجه در استان در محل كنسولگري جمهوري تركيه در اروميه حضور يافت و ضمن ديدار با سركنسول تركيه در اروميه، درگذشت سليمان دميرل رئیس جمهور اسبق ترکیه را به ايشان و مردم تركيه تسلیت گفت.

رادفر و هيئت همراه در این دیدار ضمن قرائت فاتحه، با مردم ترکیه و بازماندگان رییس جمهور اسبق این کشور ابراز همدردی نمودند.

معاون سياسي استاندار آذربايجان غربي، فرماندار اروميه، مديركل سياسي و انتخابات استانداري و مسئول دفتر نمايندگي وزارت امور خارجه در استان در پايان اين ديدار با امضا و نگاشتن يادداشتي در دفتر یادبود سلیمان دمیرل، ياد او را گرامي داشتند.

محمت بولوت سركنسول جمهوري تركيه در اروميه نيز در اين ديدار از حضور و پيام هاي تسليت مسئولان ارشد استان آذربايجان غربي تقدير و تشكر كرد.

سلیمان دمیرل رییس جمهور اسبق ترکیه چهارشنبه هفته گذشته در سن 91 سالگي به دلیل عارضه قلبی و کهولت سن در بيمارستان آنكارا درگذشت.

دمیرل از دهه 70 تا 90 میلادی قرن گذشته، هفت مرتبه به عنوان نخست وزیر در راس دولت های ترکیه بود و از سال 1993 تا 2000 نیز به عنوان رئیس جموری ترکیه فعالیت کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 429158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =