تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در شرایطی تمرینات آغاز فصلشان را آغاز کرده‌اند که هر دو تیم باید برای مبارزه در سه میدان آماده شوند.

به گزارش  فارس، در حالی که وضعیت اکثر تیم‌های لیگ برتری مشخص نیست، دو تیم اصفهانی زودتر از سایر تیم‌های لیگ برتری تمریناتشان را آغاز کرده‌اند.

سپاهانی‌ها برای لیگ پانزدهم با حسین فرکی به توافق رسیده‌اند و ذوبی‌ها نیز همانند فصل گذشته یحیی گل‌محمدی را به عنوان نفر نخست کادر فنی روی نیمکت خود دارند تا دغدغه‌ای بابت کادر فنی نداشته باشند و زودتر از سایر تیم‌ها برای حضور در لیگ فصل آینده مهیا شوند.

تیم سپاهان با قهرمانی در لیگ چهاردهم، جواز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورده است، اتفاقی که برای ذوبی‌ها نیز با قهرمانی در جام حذفی به وقوع پیوست.

دو نماینده فوتبال اصفهان در لیگ پانزدهم به عنوان دو تیم مدعی محسوب می‌شوند و بیشتر تمرکز کادر فنی و مدیران هر دو باشگاه بر روی آماده‌سازی لیگ متوجه شده است اما این تیم‌ها دو میدان جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را نیز پیش رو دارند و باید برای هر سه میدان آماده شوند.

حضور همزمان در سه جام کار بسیار دشواری است و می‌طلبد که تیم‌های قدرتمندی بدین منظور آماده شوند و آغاز زودهنگام تمرینات دو تیم را نیز می‌توان به نوعی به این مساله مرتبط دانست که کادر فنی هر دو تیم به خوبی به دشوار بودن ماموریت پیش رو آگاهی دارند.

با توجه به فشرده بودن شرایط دو تیم در سه میدان لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا، وضعیت آماده‌سازی و بدنسازی بازیکنان در پیش فصل از اهمیت دوچندانی برخوردار است تا جایی که می‌توانیم ادعا کنیم روال آماده سازی این تیم‌ها به اندازه فعالیتشان در فصل نقل و انتقالات حائز اهمیت است.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 429229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =