دفاع اسطوره لیورپول از حضور راموس در منچستر یونایتد

جیمی کرگر، اسطوره باشگاه لیورپول و کارشناس برجسته فوتبال، در مورد انتقال راموس به منچستر خوش بین است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، راموس با مسئولان رئال مادرید به مشکل خورده است و به احتمال فراوان این تابستان راهی اولدترافورد شود. 

منچستر برای به خدمت گرفتن این بازیکن پیشنهاد «دخیا به علاوه 30 میلیون یورو» را داده است. نظر تماشاگران یونایتد در شبکه های اجتماعی چندان در این مورد مثبت نبوده است. 

کرگر در مقام کارشناس به رادو تاک گفته است: «به واقع از انتقاداتی که از راموس مطرح شد ناراحت شدم. در مورد کسی صحبت می کنیم که در یکی از بهترین باشگاه های جهان و یکی از بهترین تیم های ملی جهان بازی می کند. او در برخی از مسابقات بزرگ گاه بیش از اندازه احساساتی شده است، اما فراموش نکنیم که وین رونی هم همین مشکل را دارد. این مسئله یونایتد را در زمان خرید وی نگران نکرد. باید گفت اگر او راموس یکی از بهترین بازیکنان دنیا نیست، پس چه کسی می تواند باشد؟ اگر افتخارات او باعث نشود که به وی اعتبار بدهیم، پس چطور می توان من یا هر مدافع دیگر لیگ برتری را بازیکن بزرگی دانست؟ این یک بی احترامی است. ما در مورد کسی صحبت می کنیم که نزدیک به 130 بازی ملی برای اسپانیا دارد، نه برای یکی از تیم های میکی ماوس! می گویند که او تحت فشار مرتکب اشتباه می شود، سوال این است که کدام مدافع اشتباه نمی کند؟ رئال مادرید باشگاهی است که اگر به مدافع بهتری نیاز داشت آن را جذب می کرد، اما این کار را نکرده است. راموس هر هفته بازی می کند و آن ها به همه جام ها دست پیدا می کنند و آن گاه افرادی از او انتقاد می کنند. دفاع های خوب در دنیای فوتبال رو به انقراض می روند و حالا به نسبت گذشته تعداد کمتری از آن ها وجود دارند. اگر یونایتد نخواهد راموس را به خدمت بگیرد، کدام بازیکن بهتری را به جای او می تواند جذب کند؟»

43258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 429249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود A1 ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    45 6
    بیا پرسپولیس. سید جلالم هستش