رئیس انجمن بیماران کلیوی درگذشت/ او هم دیالیزی بود و پیوند کلیه اش پس زد

شفاآنلاین نوشت:

دقایقی قبل رئیس انجمن خیریه حمایت ازبیماران کلیوی کشوردارفانی راوداع گفت.

ظهرامروزمصطفی قاسمی رئیس انجمن خیریه حمایت ازبیماران کلیوی کشورپس ازسالها تحمل درد و رنج دیالیز روی تخت بیمارستان دارفانی راوداع گفت.

گفتنی است وی از بنیانگذاران و موسسین انجمن بیماران کلیوی کشور بود که سالها برای پیشبرد اهداف انجمن صادقانه تلاش کرد. قاسمی سه بار تحت عمل جراحی پیوند کلیه قرارگرفته بود اما چندی قبل سومین پیوند کلیه او نیز پس زده بود.

پروفسور بهروز برومند پزشک معالج وی، گفت: آقای قاسمی صبح امروز به خاطر مشکلات قلبی و کلیوی به بیمارستان پارس منتقل شده بود اما متاسفانه تلاش هایمان برای نجات جان وی بی اثرماند.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    6 0
    خدا ایشان را قرین رحمت نماید.
  • حمید نیک پوش IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    5 0
    روح بزرگشان قرین آرامش.دو سال پیش وقتی که با چندین نامه برای مساعدت خانم فاطمه هاشمی رییس بنیاد بیماریهای خاص برای فرزند 4 ساله ام که کلیه هایش را از دست داده بود هیچ کمکی که نکردند که هیچ من را ... خدمت مرحوم قاسمی رفتم ایشان همیشه به من دلگرمی میدادند و از هیچ کمکی دریغ نکردند یادم هست وقتی گفتم خانم هاشمی اصلا من را نپذیرفتند ایشان فرمودند کمک میلیاردی میگیرند ولی دریغ از یک دلگرمی برای بیماران خاص. ایشان و دوستان خیری که تمام زنگیشان را وقف کمک به بیماران میکنند یک فرشته هستند به کل خانواده محترمشان تسلیت میگم
  • بی نام IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    خدا رحمتشون کنه مرد خوبی بودند