پیام مشترک نماینده ولی فقیه،استاندار گیلان به مناسبت هفته قوه قضائیه

دکتر محمد علی نجفی استاندار گیلان و آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان به مناسبت هفته قوه قضائیه پیام تبریک صادر نمودند

بسم الله الرّحمن الرّحيم
"وَ اِنْ حَكَمْتَ فَاحْكُمْ بَيْنَهُمْ بِالقِسْطِ اِنَّ اللهَ يُحِبُّ الْمُقْسِطِينَ"
(سوره مائده- آيه 42)
قوه قضائيه مسئوليت خطير و حساسي را در پشتيباني از حقوق فردي و اجتماعي ، پاسداري از قانون اساسي و تحقق بخشيدن عدالت به عنوان گفتمان اصلي انقلاب اسلامي را برعهده دارد.
بي شك دستگاه قضائي با بهره گيري از شرع مقدس اسلام دستاوردهاي شگرفي را در زمينه هاي تدوين لوايح قضائي، پيشگيري از وقوع جرم، اصلاح مجرمان، كاهش اطاله دادرسي، احياي حقوق عامه و گسترش آزادي هاي مشروع داشته است و اميد است قوه قضائيه در سال دولت و ملت ، همدلي و همزباني در مسير احياي عدالت گام هاي موفقيت آميز بيشتري بردارد.
نامگذاري اين هفته به نام قوه قضائيه كه مزين است به سالروز شهادت مظلومانه آيت ا... دكتر بهشتي و ۷۲ تن از بهترين ياران انقلاب و امام ، فرصتي مغتنم براي تكريم تلاشگران متعهد عرصه قضا و عدالت و تبيين اهميت و جايگاه خطير دستگاه قضايي در جامعه است.
ضمن گراميداشت ياد و خاطره آن مردان بزرگ، هفته قوه قضائيه را به تمامي خدمتگزاران و مسئولين قضايي تبريك عرض نموده و اميدواريم در انجام اين خدمت مقدس و پياده نمودن عدالت موفق و كوشا باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =