تا کنون 322 دستگاه  تراکتور  در استان  سمنان شماره گذاری شده است

معاون بهبودتولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان سمنان از شماره گذاری322 دستگاه تراکتور فعال بخش کشاورزی در استان خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین حسین اصغری گفت: طرح شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی(تراکتور و کمباین ) با عمر زیر 13 سال از اسفند ماه سال گذشته در استان شروع شد و در حال اجراست.


وی افزود :این طرح با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، مرکز پلاک گذاری ، صنوف کارهای کشاورزی ،مراکز خدمات و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها اجرا می شود.


اصغری بیان کرد:تاکنون برای شماره گذاری 586 پرونده تشکیل شده است که تعداد 475 پرونده موردبررسی وبازدید قرار گرفته است که باشماره گذاری 322دستگاه تراکتور در شهرستان میامی با160،آرادان با 63 و دامغان با 55 بیشترین شماره گذاری انجام شده است.


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان اضافه کرد: هدف اصلی این طرح شناسنامه دارکردن تراکتورها و کمباین های واجد شرایط و فعال در بخش کشاورزی با اهداف انتظامی ، ایمنی و تولیدی کشاورزی است که ایجاد مکانیزم کنترل در تردد ،ساماندهی نقل و انتقال ،نظارت و پایش ماشین آلات ، آمار گیری دقیق ماشین آلات موجود در بخش ، تامین سوخت از دیگر اهداف و مزایای این طرح است .


یادآوری می شود: در استان 2600 دستگاه تراکتور و 89 دستگاه کمباین وجود دارد که با توجه به عمر مفید، حدود 60 درصد آن ها قابلیت شماره گذاری را دارند

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430661

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =