اولین باشگاه هنردوستان ایران در گیلان افتتاح خواهد شد

به زودی طرحی تحت عنوان باشگاه هنردوستان ایران در گیلان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین ، با عضویت در باشگاه هنردوستان ایران و دریافت کارت عضویت "بها کارت" می توانید از خدمات ، تسهیلات و تخفیفات منحصر به فرد در رویدادهای فرهنگی و هنری از جمله تئاتر ، موسیقی ، سینما و رویداد های فرهنگی و هنری دیگر در استان گیلان بهره مند گردید.
عضویت در باشگاه هنردوستان ایران رایگان خواهد بود (محدود) و خدماتی که به دارندگان "بها کارت" ارائه می گردد به هیچ وجه برای افراد خارج از باشگاه رسمیت نخواهد داشت.
باشگاه هنردوستان ایران با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به پشتوانه حمایت و حضور اعضای فعال و هنردوست ، با جذب سرمایه گذار و اسپانسر با گروه های هنری عقد قرار داد می نماید و شرایط لازم برای برخورداری از این مزایا را بوجود می آورد.
هدف از تشکیل این باشگاه ، گسترش دامنه ی مخاطبان هنر و کمک به چرخه اقتصادی در راستای تامین منافع هنرمندان ، هنردوستان و ارتقای سطح اندیشه و هنرشناسی جامعه می باشد.
عضویت در این باشگاه بسیار سهل و آسان است و تنها پیش نیاز آن تعهد و اشتراک نظر در اهداف مذکور و حضور فعال و ارائه راهکارهایی جهت گسترش دامنه ی هنردوستان خواهد بود.

طبق برنامه ریزی های انجام شده ثبت نام در این باشگاه بعد از ماه مبارک رمضان از طریق مراکز آموزشگاهی ، دانشگاهی ، مراکز فرهنگی و هنری ، کتابخانه ها ، امور رفاهی ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی گیلان و... مقدور خواهد بود و متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد

علاقه مندان می توانند جهت اعلام آمادگی برای عضویت در این باشگاه و قرار گرفتن در اولویت دریافت "بها کارت" به صورت کاملا رایگان ، نام و نام خانوادگی و محل سکونت خود را به سامانه پیامکی 5000294946 ارسال نمایند و منتظر اخبار جدید باشند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =