استاندار مازندران از شرکت 12 شرکت فعال و برند مازندران در نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در آکتائو قزاقستان خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  استان مازندران، ربيع فلاح جلودار در جلسه هماهنگی سفر هيئت اقتصادی مازندران به آكتائو قزاقستان برگزاری اينگونه نمايشگاه‌ها را برای افزايش صادرات و مراودات تجاری مهم خواند و گفت: بايد تبادلات تجاری و اقتصادی مازندران با كشورهای همسايه گسترش يابد و اين نمايشگاه‌ها می‌تواند زمينه معرفی محصولات را در بازار هدف فراهم كند.

وی زمان برگزاری نمايشگاه را 30 تیر ماه الی 2 مرداد ماه 94 اعلام كرد و گفت: بندر تجاری آکتائو در استان مانگستائو قزاقستان در ساحل دریای خزر از موقعیت ممتازی برخوردار است و اين بندر می تواند نقش مهمی در توسعه صادرات محصولات کشورمان به ويژه مازندران به قزاقستان داشته باشد .

استاندار مازندران حضور شركت‌هاي حوزه صنعت، ساختمان، تاسيسات و انرژی، صنايع و موادغذايی، دام و طيور، منسوجات، خدمات بندری و فنی و مهندسی در اين نمايشگاه را فرصت بسيار خوبی برای معرفی ظرفيت‌های صادراتی ايران و مازندران اعلام کرد و از مديران و صاحبان شركت‌ها خواست تمام تلاش خود را براي بهره‌گيری از فرصت سفر بكارگيرند.

وی تقويت صادرات و ارائه مشوق‌های صادراتی برای حضور پر رنگ بخش خصوصی در عرصه صادرات را مورد تاكيد قرار داد و گفت: در اين سفر همايش مشترك فرصت‌هاي سرمايه‌گذاری نيز با حضور مديران و صاحبان شركت‌ها و موسسات تجاري دو طرف برگزار خواهد شد.

 نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران از سوی شرکت مدیریت پروژه‌های نمایشگاهی با حمایت سفارت جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان و حضور شركت‌های مختلف از استان‌های خراسان، گلستان و مازندران در قالب 30 غرفه نمايشگاهی در بندر تجاری آکتائو در استان مانگستائو قزاقستان برگزار می‌شود و در مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه ربيع فلاح جلودار استاندار مازندران حضور دارد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =