رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز: محموله ۱۱۸ کیلویی تریاک در پوشش بار آهن توقیف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز یک محموله ۱۱۸ کیلو و ۸۰۰ گرمی تریاک که در پوشش بار آهن در حال انتقال به این استان بود، توقیف شد.

به گزارش خبرآنلاین البرز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی فضلی‌علیشاه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی بررسی‌های صورت گرفته از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز مبنی بر انتقال یک محموله مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه کامیون از جنوب کشور به این استان پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: اطلاعات حاکی از آن بود که محموله فوق قرار است توسط دو نفر در پوشش بار آهن اسفنجی از جنوب کشور بارگیری و پس از توقف کوتاهی در استان اصفهان در مرحله بعدی به استان البرز منتقل شود.

سرهنگ فضلی‌علیشاه متذکر شد: با هماهنگی مقام قضایی، دو اکیپ عملیاتی از ماموران با استقرار در محور ورودی اصفهان خودروی مذکور را که حامل بار آهن بود شناسایی کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بیان کرد: ماموران با رعایت کلیه جوانب حفاظتی و به صورت نامحسوس به تعقیب خودرو پرداخته تا اینکه در یک فرصت مناسب خودرو را متوقف و در بازرسی از داخل کابین خودرو مقدار 118 کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و راننده و سرنشین خودرو را دستگیر کردند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =