کلیدملی نوشت:

به نظر می‌رسد نزاع بر سر متلک‌گویی عامل تیراندازی در بلوار ۶۰متری یاسوج بوده که در آن دستکم ۲ تن کشته و یک تن به سبب جراحت در آی.سی.یو بستری است. با این حال هنوز علت اصلی این درگیری مشخص نیست و پلیس یاسوج نیز در حال ردزنی دیگر عوامل درگیر در این نزاع است. این در حالی است که ۳تن از اعضای شورای شهر یاسوج ضمن اشاره به علت وقوع این درگیری آخرین وضعیت قربانیان این نزاع را توصیف کردند. به گزارش «کلیدملی» همچنین خبرها حکایت از آن دارد که، عاملان جنایت بلوار 60 متری یاسوج دستگیر شده‌اند.

براساس خبری که پایگاه خبری محلی بویر نیوز منتشرکرده سردارغلامرضا غلامزاده، فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد دراین‌باره گفت: کمتر از۲۴ساعت دو جوان ۲۳و ۲۵ساله از عوامل این حادثه شناسایی در گچساران دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری دیگر افراد نیز ادامه دارد.

به گفته وی هنوز تعداد افراد دخیل دراین حادثه و انگیزه این تیراندازی مشخص نشده است. در حادثه تیراندازی ساعت سه بامداد روز چهارشنبه شش نفر با اسلحه ساچمه شکاری زخمی شدند که دو نفر از آنها در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

همچنین «زهرا زمانی» عضو شورای شهر یاسوج دراین‌باره به خبرنگار ما گفت: اخبار غیر رسمی خبر از درگیری می‌دهد که چند جوان به دلیل متلک گفتن به چند خانم با چند جوان دیگر درگیر می شوند که این درگیری به اینجا ختم می شود که متهمان بعد از چند دقیقه با اسلحه شکاری از داخل ماشین به سوی جوانانی که با آنها در گیر شده بودند تیراندازی می کنند. اما پلیس و نیروی انتظامی این خبر را رد می کنند و علت این حادثه را خصومت قبلی می داند.

یکی از مجروحین در آی سی یو به سر می‌برد

علی علی‌پور عضو دیگر شورای شهر یاسوج با شنیدن این خبر خود را به بیمارستان رسانده و تا از نزدیک شاهد جزئیات ماجرا باشد.
علی‌پور همچنین گفت : چهار نفر از شش نفر مصدوم زنده هستند که یکی از آنها به دلیل اصابت گلوله به سرش در آی. سی. یو بستری است.
به گفته این عضو شورای شهر، هر چهار مجروح مردان جوان هستند و خانواده های آنها هم از علت این درگیری اطلاعی ندارند و آن را خصومت قبلی نمی دانند.

علی پور با بیان اینکه در گذشته نزاع هایی بر سر ملک و اراضی پیش می‌آمده اما در حال حاضر این اتفاق نمی‌افتد گفت: هنوز اطلاع دقیقی از چرایی این نزاع نمی دانیم و امیدواریم با بازجویی هایی که از متهمان دستگیر شده انجام می شود، بتوانیم علت این اتفاق شوم را به گوش مردم برسانیم و با راهکارهای اساسی مانع بروز چنین وقایعی در یاسوج باشیم.

فقر فرهنگی عامل اصلی جنایات اخیر یاسوج است

سعید پایدار، عضو شورای شهر یاسوج با بیان اینکه این جنایت نه خصومت شخصی است و نه موضوعات منکراتی گفت: به اعتقاد من منشاء این اتفاق و اتفاقات مشابهی که اخیر در یاسوج رخ داده است به هیجانات جوانی و فقر فرهنگی ربط دارد که اخیر در منطقه ما زیاد شده است.

وی خاطر نشان کرد: در دو ماه اخیر درگیری های مسلحانه در یاسوج و استان زیاد شده است گفت: باید کار کارشناسانه و فرهنگی روی این اتفاقات انجام شود که در دستور کار شورای شهر قرار گرفته است و به زودی این عوامل ریشه یابی می شود.

این عضو شورای شهر علت درگیری‌ها را مشکلات جوانان چون بیکاری، مسائل فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: جوانان یاسوجی نه تنها با معضل بیکاری در یاسوج دست و پنجه نرم می‌کنند، بلکه حتی مراکز تفریحی مناسب نیز ندارند تا بتوانند حداقل از آنجا برای تخلیه انرژی شان استفاده کنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =