مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی و حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در پیامی مشترک، از مردم شریف استان آذربایجان غربی برای حضور پرشور و دشمن شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی و حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در پیامی مشترک، از مردم شریف استان آذربایجان غربی برای حضور پرشور و دشمن شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

در متن این پیام مشترک آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امت مومن و قهرمان استان آذربایجان غربی

اینک در آستانه روز جهانی قدس قرار گرفته ایم اهمیت این یادگار امام راحل عظیم الشان «رضوان الله تعالی علیه»، بیش از پیش به چشم می خورد. پاره تن اسلام که دهه هاست زیر آماج وحشیانه ترین حملات و ترورها قرار دارد بیش از گذشته چشم به مسلمانان دوخته است تا عزت اسلام را فریاد زنند و ندای مظلوم شنوند.

امسال که شاهد جنایات صهیونیست ها و تکفیری ها در دنیای اسلام هستیم اتحاد و یکرنگی همه برادران و خواهران مسلمان از هر مذهب و آیینی بیش از گذشته اهمیت می یابد تا با درک صحیح نیاز های دنیای اسلام و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان و عراق و سوریه راه را بر هرگونه توطئه دشمنان ببندند.

اینجانبان ضمن دعوت از همه گروهها و جریانها و احزاب سیاسی و ملت قهرمان استان آذربایجان غربی جهت حضور در راهپیمایی روز قدس به نمایندگی از مردم متدین استان اعلام می نماییم که همواره با الهام از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی «مدظله العالی» در مسیر آرمانهای متعالی امام عزیزمان قدم بر خواهیم داشت و ثروت اتحاد و یکپارچگی را با نفاق و تفرقه عوض نخواهیم کرد; همه ما کرد و ترک و آشوری روز جمعه با حضور در راهپیمایی روز قدس یکبار دیگر به جهانیان خواهیم گفت حمایت از مظلومان عالم تا پای جان در ایران اسلامی جریان خواهد داشت.

واسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =