تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام جهانی 2015 ، اسپانیا نایب قهرمان جهان را با نتیجه 6-5 شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام جهانی 2015 به مصاف اسپانیا رفت. اسپانیا به عنوان نایب قهرمان دوره گذشته جام جهانی، یكی از بهترین تیم‌های فوتبال ساحلی جهان است. ایران در این مسابقه ابتدا از حریف خود جلو افتاد. اما در 30 ثانیه دو گل از اسپانیا خوردیم تا اسپانیا نشان دهد كه رقیب سرسختی است.

اسپانیایی‌ها از گومز، بهترین گلزن اروپا استفاده می‌كردند كه حضور او نقطه قوتی برای آن‌ها بود. از طرفی اسپانیا در دروازه خود هم بهترین دروازه بان سال 2014 اروپا و جهان را داشت. اما ایران در اولین مسابقه خود توجهی به نام و افتخارات بازیكنان اسپانیا نداشت و برای شكست دادن این تیم پا به میدان گذاشته بود. 

تیم ملی در دقیقه اول مسابقه با گل فرید بلوكباشی از حریف جلو افتاد و یك دقیقه بعد، در طول 30 ثانیه دو بار گل خورد. اما مسلم مسیگر در دقیقه 5 گل مساوی را برای ایران زد.
اسپانیا در دقیقه 8 با یك ضربه زیبا دوباره اسپانیا را جلو انداخت و در دقیقه 15 هم گل چهارم این تیم به ثمر رسید. اما ایرانی‌ها تسلیم نشدند و مسابقه را مساوی كردند. فرید بلوك باشی و محمد مختاری گلزنان ایران بودند كه بازی را به تساوی كشاندند. پس از آن اسپانیا دوباره دروازه ایران را باز كرد اما دو گل دیگر از بازیكنان ایران، بازی را در نهایت 6-5 به سود ایران به پایان برد.
تیم ملی ایران در جام جهانی با تیم‌های برزیل، مكزیك و اسپانیا همگروه است و فردا در دومین مسابقه خود به مصاف برزیل می‌رود.

 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =