عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: حضور مردم در صحنه ها مربوط به رشد و بلوغ آنان و وفاداری نسبت به امام (ره) و انقلاب است.

حجت الاسلام رسول منتجب نیا در گفت و گو با خبرآنلاین تصریح کرد: با توجه به اینکه 22  بهمن برای ملت ایران روز ملی و اسلامی مطرح شده است، مردم نسبت به این روز حساسیت فوق العاده ای دارند و تلاش دارند حتی الامکان در صحنه حضور پیدا کرده و این حضور در صحنه تصمیم گیری ها و نمایش قدرت را به جهانیان اعلام کنند.

وی ادامه داد: دراین جهت همه ساله شاهد حضور گسترده و وسیع مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن هستیم. در عرض این 31 سال هر ساله در شرایط مختلف چه مردم راضی باشند و چه ناراضی، چه هوا صاف باشد و چه هوا بارانی و برفی، چه مسئولان مورد علاقه مردم باشند و چه نباشند، مردم صرف نظر از این مسایل صرفا به خاطر نظام و علاقه خاصی که به حضرت امام خمینی دارند در صحنه ها حضور پیدا کرده و می کنند.

وی با بیان این نظر که بارها مشاهده شده است که برخی مسئولان در طول بعد از انقلاب حضور مردم در صحنه را به نفع خود مصادره کردند گفت: آنان از حضور مردم به نوعی تایید سیاست های جاری خود و انتخاب و گزینش مسئولان بهره برداری می کنند که این بهره برداری و استفاده منصفانه و صحیح نمی باشد و در واقع یک سوء استفاده و ظلم به مردم است.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه راهپیمایی روز 22 بهمن جدا و مستقل از مسئولین و سیاست های اقتصادی و فرهنگی و ... است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه ها مربوط به رشد و بلوغ آنان و وفاداری نسبت به امام و انقلاب است.

منتجب نیا ادامه داد: نکته دیگر اینکه آیا این حضور با شکوه مربوط به یک جریان خاص است یا جریانات مختلف در این راهپیمایی شرکت کرده اند. وقتی در روز 22 بهمن به چهره های مردم نگاه کنیم خواهیم دید افرادی هستند، صد درصد انقلاب و خط امامی، افرادی که هیچ گونه تعلقی چه بسا به مسایل مذهبی و دینی نداشته و صرفا به خاطر انگیزه های ملی و نظام شان و یا حداکثر به خاطر علاقه ای که به امام و انقلاب دارند ، شرکت می کنند.

وی ادامه داد: افرادی که کاملا راست و اصولگرا هستند و نیز افراد اصلاح طلب با شاخه ها و گرایش های مختلفی که دارند در این راهپیمایی حضور و شرکت می کنند. بنابراین از رادیکال ترین تا لیبرال ترین افراد روز22 بهمن در این راهپیمایی حضور داشتند که نشان می دهد که پیوند دیگری بین مردم و این روز وجود دارد که ارتباطی با مسئولین فعلی و جریان های سیاسی، اقتصادی و یا سیاست های جاری ندارد.

این عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه تمامی رسانه های داخلی و خارجی در تحلیل هایشان از این روز دچار اشتباه شدند تصریح کرد: رسانه های داخلی بعضا این روز را به قضایای بعد انتخابات و انتقاد به مسئولان درانتخابات ارتباط می دهند و می خواهند با این حضور تمام آن انتقادها و اعتراض ها و مسایل دیگر را پوشش داده و صورت مسئله را پاک کنند و چنین وانمود کنند که دیگر قضایا منتفی شده و هیچ منتقدی وجود ندارد.

وی ادامه داد: رسانه های خارجی هم می آیند و قضیه را کوچک کرده یا پیش از انجام راهپیمایی مردم را تشویق به عدم شرکت یا ایجاد اختلاف و تشنج و امثال این ها می کنند. ولی مردم به رسانه های داخلی و خارجی توجه ندارند. آنان با حس درونی خود، عمق آگاهی که دارند به وظیفه خود عمل می کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 43494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سینا IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۴
    0 1
    چرا این مذخرفات رو منتشر می کنید و حضور مردم رو خراب می کنید؟ ایشون بهتره ساکت باشن! مردم در دسته بندی های سیاسی که منحرفانی مثل شما درست کردند نمی گنجند. مردم برای عشق به رهبرشان امدند
  • سهیل IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۴
    0 1
    این مردک بهتره ساکت شه!این آقا هنوزم باورش نشده چی دور و ورش می گذره؟ اینا همه چیز مصادره می کنند؟احتمالا (بی شک)تنها لیبرال تظاهر کننده خودش بوده!
  • امیر حسین IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۴
    0 0
    پرواضح اونائی که در پیروزی انقلاب نقش داشتن بی تردید سهمی هم در جشن ملی 22 بهمن دارن .
  • بدون نام IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۴
    0 1
    ما فقط به عشق ولايت و نظام جمهوري اسلامي آمديم.بهتره امثال آقاي منتجب نيا اظهارنظر در مورد حماسه 22بهمن را به کساني واگذار کند که در راهپيمايي شرکت کرده اند.
  • بدون نام IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۴
    0 1
    ما به عشق ولايت و حفظ اسلام راهپيمايي کرديم. بهتره آقاي منتجب نيا اظهار نظر در مورد راهپيمايي 22 بهمن رو به کساني وا گذار کنه که در راهپيمايي شرکت کرده اند.
  • بدون نام IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۴
    0 1
    قابل توجه آقاي منتجب نيا:کسي در تظاهرات 22بهمن,شعار نه غزه نه لبنان نگفت,مرگ بر جمهوري اسلامي نگفت,جمهوري ايراني نگفت,هر چه بود عشق به ولايت بود,عشق به اسلام بود,عشق به آرمانهاي امام(ره)بود.شعارهاي مردم اين بود,استقلال آزادي جمهوري اسلامي,اين همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده,مرگ بر آمريکا,مرگ بر انگليس,مرگ بر اسراييل,مرگ بر منافق,مرگ بر فتنه گر,مرگ بر ضد ولايت فقيه,الله اکبر خامنه اي رهبر.
  • علی IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۴
    0 0
    مردم آمدند تا نشان دهند زور آنها بر چماق می چربد
  • عباس IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۵
    0 0
    حرفهای دوستان عزیز را تایید میکنم. فقط عشق به ولایت بود و بس
  • شهاب US ۰۹:۲۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۵
    1 0
    آقا اینکه دعوا نداره ، خیلی ساده یک روز اصلاح طلب ها و معترضان تظاهرات کنند ، بعد ببینید اکثریت با کی هست ، به همین سادگی ! اگر واقعا راست می گویید