مدیر کل میراث فرهنگی و صنایع دستی گیلان : گردشگری دریایی آغاز توسعه گردشگری در استان گیلان است

گردشگری دریایی در صورت توسعه می تواند شرایط اقتصادی گیلان را متحول نماید و رونق اقتصادی را رقم زند.

 به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان؛ نشست ساماندهی سواحل دریای خزر برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست معاون عمرانی استاندار و حضور سرمایه گذاران و جامعه هتلداران گیلان برگزار شد، راهکارهای توسعه سواحل و فعالیت های دریایی مورد ارزیابی قرار گرفت.

رضا علیزاده مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان با اشاره به نقش گرشگری دریایی در توسعه اقتصادی اظهار نمود: گردشگری دریایی آغاز توسعه گردشگری در استان گیلان است.

وی به گردشگری دریایی و میزان درآمدزایی بالای آن برای کشور با توجه به مرزهای آبی ایران با کشورهای همسایه در شمال اشاره کرد و افزود: از این راه می توان حمل و نقل دریایی را توسعه و گردشگری دریایی را رونق بخشید.

علیزاده با تاکید بر توسعه گردشگری دریایی در گیلان خاطرنشان کرد: مشارکت بخش خصوصی در استفاده مطلوب از سواحل دریا غیرقابل انکار است و بدون حضور سرمایه گذاران روند توسعه اتفاق نخواهد افتاد.

این مسئول به پتانسیل های مختلف گردشگری دریایی اشاره کرد و گفت: این نوع از گردشگری می تواند همپای درآمد نفتی درصورت بهره برداری صحیح و مدیریتی کارآمد اثرگذار باشد.

در ادامه این جلسه هریک از سرمایه گذاران به بیان مشکلات خود پرداختند و خواستار برگزاری مستمر جلسات تعاملی در راستای حل مشکلات موجود شدند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 435376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =