شوخی علی ضیاء با مدیران سیما: اگر مدیران راضی هستند ادامه بدیم/ راضی نیستند اس ام اس بدهند

علی ضیاء که میهمانان برنامه دوشنبه‌شبش بنا بر صلاحدید مدیران سیما در برنامه «امشب» حاضر نشده بودند، در طول این برنامه چند بار به شوخی درباره این موضوع و خط قرمزهای صداوسیما صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او که در ابتدای برنامه به دلایل حضور نیافتن میهمانانش اشاره‌کرده بود (اینجا) در بخشی از برنامه بجای گفتن «اپلیکیشن‌های موبایل» گفت «نرم‌افزارهای تلفن همراه» و بعد خطاب به مخاطبان برنامه گفت: «چیزهایی که شما الآن دارید در ذهنتان به آن‌ها فکر می‌کنید، من هم بلد هستم، اما اگر الآن روی آنتن بگویم خیلی بد می‌شود.»

اشاره علی ضیاء احتمالاً به دستورالعمل‌هایی است که استفاده از کلمات و عبارات غیرفارسی را برای مجریان صداوسیما ممنوع کرده است.

او که میزبان یک کارشناس مذهبی بود در میانه‌ی گفت‌وگو با میهمانش گفت که من از فضای بحث خیلی راضی هستم، اگر مدیران هم رضایت دارند که ادامه بدهیم، اما اگر راضی نیستند یک اس ام اس بزنند تا متوجه بشویم.

5757

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 435901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • الهام IR ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    13 10
    برنامه ی " امشب " خیلی خوب و دوست داشتنیه یه برنامه ی شبانه ی صمیمی و راحت و بانشاط با یه انرژی و شادابی خیلی خوب. اجرای علی ضیا هم خیلی خوب و قوی و پر انرژیه. هرچی هم که برنامه جلوتر میشه هم برنامه هم اجرای علی ضیا قوت بیشتری میگیره. سپاس از عوامل برنامه ی " امشب " .
  • سیمین IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    22 6
    برنامه امشب واقعا خوبه من وخانوادم از دیدنش خیلی لذت میبریم روز به روز برنامه زیباتر میشه فضا برنامه مانند بعضی برنامه خشک ورسمی نیست اجرا علی ضبا خیلی تواین برنامه خوبه
  • فاطمه IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    13 2
    برنامه دیشب برنامه خوبی بود و گفتگوها حسابی رنگ و بوی مادرانه داشت و مثل خیلی از اجراهای آقای ضیا فاصله بین دوربین و خانه های ما برداشته شده بود
  • شكيبا IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
    11 0
    به نظرمن كه برنامه ي امشب عاليه...حداقلش اينه كه شبكه 1 با كمترين امكانات يه برنامه جذاب و ديدني ارائه داده...الان ديگه با سريال پايتخت وبرنامه خوبي مثل امشب شبكه 1 شده شبكه جوان....شبكه 3 درگذشته خيلي بهتر عمل ميكردومجريان خيلي بهتري داشت...ولي الان ديگه شبكه 1 زده رودست شبكه3... لطفا مديران شبكه 3 توبرنامه هاشون تجديدنظركنن.....