چهارمین آلبوم رسمی بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ با عنوان «بنیامین 94» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  این آلبوم روز بیست و چهارم تیرماه به تهیه‌کنندگی «بنیامین موزیک» در سراسر کشور راهی بازار موسیقی شد.

این آلبوم به سبک کارهای قبلی بنیامین، 9 قطعه به نام‌های «اشکال»، «تظاهر»، «حواسم به توئه»، «دوره های عاشقی»، «بارانا»، «مه آلود»، «آهنگ شماره 4»، «عاشق مثل ماه»، «به من اعتماد کن» دارد که کار سرایش ترانه‌ها برعهده فرید احمدی بوده و خود بنیامین آهنگساز قطعات آلبوم است، محمد موجرلو به عنوان تنظیم کننده و مستانه مهاجر به عنوان کاگردان هنری با این خواننده پاپ در تولید این اثر همکاری کرده‌اند. اشعار انگلیسی متعلق به فاطمه احمدی است. همچنین در برخی از قطعات، ترجمه بخش‌هایی از شعر به زبان انگلیسی توسط «استیو آوانسیان» نوازنده درامز خوانده می شود.

بنیامین بهادری درباره چهارمین آلبومش گفت: «این بهترین آلبوم موسیقی من در طی سال‌های اخیر خواهد بود و من فکر می‌کنم این اولین بار است که از واژه «بهترین آلبوم» استفاده خواهم کرد و امیدوارم با یاری خداوند، این آلبوم بتواند با استقبال مردم نیز مواجه شود. چرا که تمام تلاش خود را انجام دادم تا یک اثر متنوع موسیقایی را به مردم تقدیم کنم. اثر از 9 قطعه تشکیل شده است و فرید احمدی و محمد مجرلو ارکان اصلی تنظیم و ترانه‌های آن هستند.»

این اثر در استودیوی زنده یاد «نیما وارسته» ضبظ شده است و کاور آلبوم نیز با عکس های هنرمندان و سازهایشان وسط بیابان با پس زمینه ستاره ها و خط و نقطه هایی طراحی شده که به سبک صور فلکی، چهره هنرمندان را قاب کرده است.

علاقه‌مندان برای تهیه آلبوم «بنیامین 94» به صورت نسخه اصلی می‌توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه کنند، همچنین مخاطبان این اثر برای خرید و دانلود قانونی می‌توانند به سایت «بییپ تونز beeptunes.com» مراجعه کنند.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 436436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    8 0
    اینها رو ول کن .. از حاج منصور چه خبر مومن ؟؟
  • بی نام A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    6 1
    خيلي االبومه عجيبيه
  • پوران IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    12 4
    سلام من البوم را شنیدم خیلی زیبا بود مخصوصا ترک بارانا . ممنون از همه گروه بنیامین
  • هادى A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    2 5
    فاجعه مطلق