بازیکن ارومیه ای تیم فوتبال پرسپولیس تهران این فصل پیراهنی را تصاحب کرده است که روزی بزرگان این تیم بزرگ بر تن کرده اند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ،فرشاد احمدزاده هافبک مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران این روزها در تمرینات سرخپوشان پایتخت حضور دارد و در کنار بازیکنانی همچون امید عالیشاه، سوشا مکانی و محسن مسلمان تمرین می کند.
احمدزاده که پس از دو فصل حضور قرضی در تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و کسب دو عنوان نائب قهرمانی لیگ برتر و قهرمانی جام حذفی و درخشش در جام باشگاه های آسیا به تیم سابقش پرسپولیس بازگشته است این روزها به شدت تمرین می کند تا عصای دست برانکو ایوانکوویچ شود.
این در حالیست که گفته میشد احمدزاده بدنبال دریافت رضایت نامه و حضور در تراکتورسازی بود.
پیراهن شماره 10 که تا چند سال پیش بر تن علی دایی بود این روزها در تن احمدزاده جوان خودنمایی می کند و بی شک اگر فعل و انفعالات خاصی روی ندهد احمدزاده در لیگ پانزدهم این پیراهن را بر تن خواهد کرد.
به احتمال زیاد حتی در صورتی که پرسپولیس با کریم انصاری فرد نیز به توافق برسد شماره 10 بر تن احمدزاده می ماند چرا که پیش بینی ها نشان میدهد انصاری فرد از دوران اوج خود به دور است و بعید است حتی برانکو در پرسپولیس و کی روش در تیم ملی با دادن شماره 10 به او موافقت کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 436446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =