دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی از شرایط این روز های این تیم می گوید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پیمان حسینی که در بازی با مکزیک بهترین بازیکن تیم ملی بود.او که از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شده بود به بازی ادامه داد و یک تنه مقابل حملات مکزیک ایستادگی کرد تا تیم ایران از گروهش صعود کند. گلر تیم ملی فوتبال ساحلی ما دوباره یکی از ستاره های تیمش است. او با سری شکسته یکی از عوامل صعود ایران بود . پیمان درباره مصدومیتش می گوید:«چیز خاصی نبود ،فقط 4 تا بخیه تو گلویش گیر کرده بود! زدم و خوب شد.»

حسینی درباره بازی با مکزیک گفت: دیروز هم مثل بازی گذشته بازی سختی داشتیم.مکزیک هم چیزی برای از دست دادن نداشت و این کار را برای ما سخت کرده بود.اما خدا را شکر با بازی خوب بچه ها توانستیم از پس مکزیک بر بیایم و صعود کنیم.
حسینی همچنین درباره وضعیت حاکم در تیم ملی ساحلی و شرایط بازی با تاهیتی گفت: خدا را شکر آرامش خوبی در تیم حاکم است. کادر مجرب و خوبی داریم که تواسنته انگیزه و آرامش خوبی به تیم تزریق کند و با شرایط مناسب به مصاف تاهیتی خواهیم رفت. تاهیتی هم تیم خوبی است.آنها در جام جهانی گذشته چهارم شده اند و دیروز هم تواسنته اند روسیه را شکست دهند و نشان دهند یکی از بهترین تیم های دنیا هستند.ولی ما نشان داده ایم تیم خوب و با برنامه ای هستیم و برای همه بازی هایمان برنامه داریم و مطمئن باشید با برنامه به مصاف تاهیتی خواهیم رفت.
دروازه بان تیم ملی درباره مصدومیتش در بازی با مکزیک و ادامه بازی با مصدومیت گفت: خدا را شکر شرایط خودم هم خوب است.روز گذشته در اثر برخورد با بازیکن مکزیک بالای ابرو ام شکست و چهار تا بخیه خورد.خدا را شکر می کنم توانستم با این شرایط جلو حملات مکزیک را بگیرم. مسلما اگر این شرایط در بازی های دیگر هم پیش بیاید همین کار را می کنم.من دروازه بانم و باید از دروازه ام دفاع کنم.من از توپ و مصدومیت نمی ترسم و مثل بقیه بازیکنان تلاش می کنم تا تیم نتیجه بگیرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران فردا (پنجشنبه) در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی به مصاف تاهیتی خواهد رفت.

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 436596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =