مشکلاتی که روز گذشته در سرویس مشکلات مردم خبرآنلاین ثبت شد بیشتر در حوزه شهری تعریف می شدند.

به گزارش خبرآنلاین، درخواست پیگیری وضعیت استخدام قوه قضاییه، تعیین تکلیف دانشجومعلم ها، نارضایتی از وضعیت سلامت مواد غذایی و چند مشکل شهری از اهم مسائل مطرح شده در روز گذشته بود. سایر مشکلات در ادامه می آید:

 

 

حوزه

شرح مشکل

شهری

بنده ساکن خیابان امام خمینی قصرالدشت هستم ما چند مشکل داریم. اول مشکل عبور از خیابان از موقعی که خیابان عریض شده برای عبور از خیابان مشکل داریم ماشینهایی که رد میش واقعا خطر آفرین. دوم دسترسی مسقیم به خیابان قصرالدشت قطع شده است.

 

آقا تو رو خدا بگید یک فکری بابت ترافیک اتوبان کرج تهران بکنند

 

چرا هیچ کس فکری برای آلودگی صوتی ایحاد شده توسط بلندگو های وانت بارهای ذوره گرد نمی کنه علرغم اینکه نصب بلندگو بر روی خودرو جرم محسوب میشود .

 

سلامت

اوضاع تغذیه مردم خوب نیست همه غذاها ی ما شیمیایی و سمی شده خواهشا از مسئولین بخواهید این مسئله را با جدیت تمام دنبال کنن.

 

متاسفانه قانون مرخصی زایمانی که برای آقایان دو هفته می باشد تنها شامل اقایانی می شود که همسرشان شاغل باشد و از جانب ایشان آقا استفاده می نمایند. و در مورد آقایانی که همسرشان خانه دار می باشد هیچ مرخصی وجود ندارد.

اقتصادی

لطفا در مورد خريد يا فروش مسكن و همچنين خودرو ، در شرايط كنوني چه اقدامي بايد كرد؟ آيا توافق هسته اي بر روي اين دو اثر مستقيم دارد؟

 

امسال کشاورزان گلستان دچار ضررهای زیادی شدن از جمله خشکسالی های اخیر و بدتر از آن اینکه آنها هرچه گندم داشتند به یک کارخانه غله در بندر گز تحویل داده اند که نزدیک به سیزده میلیارد تومان می باشد .جالب اینکه مسئول کارخانه از دادن طلب کشاورزان سر باز میزند.

 

لطفا در رابطه با نیروهای قرارداد کار معین که از سال 85 با آنها قرارداد بسته شد و چند سالی است در دستگاههای اجرایی مشغول کار هستند گزارش تهیه کنید.

 

کارکنان شرکت های زیر مجموعه راه آهن چند ماهی است که حقوق دریافت نکرده اند تعداداین کارکنان نزدیک به 5000 نفر می باشد که از ابتدای سال جاری حقوق و مزایای خود را دریافت ننموده اند بدهی شرکتها به راه آهن علت عدم پرداخت حقوق اعلام می شود معترضین اخراج می شوند

نظام وظیفه

در رابطه با بخشنامه‌ي خدمت سربازي فارغ التحصيلان کارشناسي ارشد که در بخش‌هاي مختلف خبري سردار کمالي اعلام نمودند که اين عزيزان از دادن پست معاف در سطح شهر معاف هستند پيگيري کنيد.

آموزش

سلام ما دانشجو معلمان از خبر انلاین تمنا میکنیم وضعیت استخدام مارا پیگیری کند..ما در حال حاضر بلاتکلیفیم...

 

 

17304

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 437163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =