خساراتی که یک خشم ایجاد کرد/200هکتار جنگل سوخت،یک نفر کشته شد

در درگیری طایفه ای در یکی از روستاهای سیروان یک نفر کشته و 200 هکتار جنگل در آتش سوخت.

به گزارش خبرآنلاین در درگیری که در یکی از روستاهای شهرستان سیروان استان ایلام رخ داد، دو نفر با مراجعه به یک مزرعه یک نفر را به قتل رسانده و نفر دیگر را زخمی و سپس مزرعه را به آتش کشیدند. بعد از آتش زدن با توجه به اینکه مزرعه در نزدیکی پوشش جنگلی قرار داشت ، 200 هکتار از جنگل های منطقه به مدت 24 ساعت در آتش سوخت .

برای مهار این آتش سوزی ستاد مدیریت بحران استان ضمن فراخواندن مردم به محل برای خاموشی آتش از ستاد مدیریت بحران کشور درخواست هلی کوپتر و هواپیمای آبپاش کرد که هلی کوپتر در چهار نوبت و هر نوب4000هزار لیتر آب بر تن خسته و گر گرفته بلوطهای زاگرس ریخت، هواپیمای آبپاش نیز در دو نوبت و هربار 40000 هزار لیتر آب بر سر بلوط ها ریخت تا آتش خاموشی گیرد. علاوه بر این دهها نفر از نیروهای مردمی و بسیجی و آتش نشانی نیز با زبان روزه در مهار آتش یاریگر زاگرس خسته از 25 بار آتش سوزی در چهار ماه نخست سال بودند.

همه این اتفاقات به خاطر خشمی بود که در جان و دل یک نفر ایجاد شده بود ، این همه اتفاق بیانگر ضرب المثل زیبای ژاپنی است که می گوید به خاطر میخی نعلی افتاد/به خاطر نعلی اسبی افتاد/به خاطر اسبی سواری افتاد/به خاطر سواری جنگی شکست خورد/به خاطر شکستی مملکتی نابود شد/ وهمه اینها به خاطر کسی بود که میخ را خوب نکوبیده بود. آری این همه اتفاق به خاطر خشمی بود که کنترل نشد و حالا قاتلان علاوه بر کشتن یک نفر و آتش زدن جنگلی پشت میله های زندان منتظر مجازات هستند. راستی الان قاتل به چه فکر می کند؟.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 437276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =