روز گذشته کاربران خبرآنلاین مسائلشان را در سرویس مشکلات مردم این رسانه ثبت کردند.

به گزارش خبرآنلاین، حوزه های شهری، اقتصادی، بیمه و تامین اجتماعی، اقتصادی و مخابرات حوزه هایی بودند که مشکلات دیروز در آن جای می گرفت.

سایر مشکلات را در ادامه می خوانید...

 

حوزه

شرح مشکل

شهری

روبروی منزل من شده محل دپو زباله مثلا اسمش خیابان بهار. خیابون اسم و رسم دار تهران صد بار به 137 شکایت کردیم به محیط زیست شکایت کردیم فایده نداشته

 

آسانسور خونه ما از این آسانسورهای الکی هست و چند بار سقوط کرده به کجا باید شکایت کنیم

 

سلام.وضعیت آسفالت شهرک وحدت کرج خیلی افتضاحه.30 ساله این آسفالت تعویض نشده هر کسی وارد شهرک میشه از وضعیت آسفالت اینجا ایراد میگیره.لطفا رسیدگی کنید.متشکرم.

 

با سلام و احترام شهرستان نجف آباد یکی از شهر های استان اصفهان است که با وجود جمعیت زیاد ،دارای مشکلات شهری بسیار زیادی است.با وجود درخواست های بسیاری از شهروندان از شهرداری نجف آباد، متاسفانه سال ها است که این مشکلات هنور پا برجاست و توجهی نمی شود.از شما تقاضا داریم و صمیمانه خواهش میکنیم پیگیر مشکلات فوق در این شهرستان باشید . وضعیت نظافت شهر در کوچه های فرعی بسیار بد است کوچه ها و خیابان های فرعی پر از دست انداز و چاله ها و سطح بسیار ناهموار صد ها مینی بوس هروز از مرکز شهر با وجود ممنوع بودند عبور میکنند خانه های قدیمی نیمه مخروبه و خالی سکنه رها شده و محلی پر از زباله و انواع بیماریها شده

مخابرات

بین میدان رسالت و میدان شاهد شهرک الهیه شهر کرمانشاه الان نزدیک دو سال تمامه ما از دست همراه اول برای انتن دهی موبایل شاکی هستیم ولی کسی پاسخگو نیست.

بیمه و تامین اجتماعی

سوال من از مسئولان تامین اجتماعی اینه که هدف تاسیس تامین اجتماعی و وظایفش چیست؟ چرا این وظایف در عمل با روی کاغذ فرق میکند؟ تامین اجتماعی بزرگترین سازمان در بی عدالتی در کشور شده هیچکس هم پاسخو به شکایات مردم نیست خواهش میکنم از مسئولان بپرسید ایا شنیده اید بیماری در بیمارستان بستری باشد و بیمه اش به علت عدم کار کردن در زمان بازرسی قطع شده و اون بیمار مراحل درمانیش را ازاد پرداخته. با اینکه بیش از ده سال سابقه بیمه داشته. یه عمر بیمه پرداختیم که اگه مشکلی برایمان پیش اومد این بیمه کمک حالمان باشد. درست زمانی که مشکل پیش امد بیمه را قطع کردند و گفتند کار نمیکنید.درحالی شخص بیمار و در بیمارستان است.

 

 

 

من اصلا به سازمان تأمين اجتماعي اعتماد ندارم؛ هرسال مبلغ واريزي به حسابشان را بالاتر اعلام نموده و بيمه گذاران را بدهکار سال قبل مي کنند، درحالي که عملا دفترچه بيمه به هيچ دردي نمي خورد و بيمارستانها پر از صفهاي طويل بيماران در انتظار و پرونده به دست بوده و در مواردي جراح و پزشک متخصص ندارند و حتي خودشان مشوق درمانگاههاي خصوصي هستند و بيماران را به آنجا معرفي مي کنند. من خودم بعنوان بيمار تحت بيمه تأمين اجتماعي در يکمورد حاد و اورژانس، نياز به عمل فوري داشتم که عملا دفترچه بيمه ام هيچ سودي نبخشيد و ديگر اعتبار دفترچه ام را تمديد نکردم.

اقتصادی

جهت احقاق حق آزمون دهندگان قوه قضاییه از آقای نوبخت دلیل این ثبعیض رو جویا بشید و گذشته از اینکه از دید دولت و مجلس عدم تامین اعتبار رو می پرسید و ایشون احتمالا پاسخ میدن، از دید ما که بیش از یک ساله چشم انتظار کار در این بازار بیکاری هستیم و زندگیمون به این استخدام گره شده نیز جویا باشید.

 

آخر عاقبت موسسات مالی و اعتباری چه شد

 17304

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 437534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    0 0
    اسانسور رو به اداره استاندارد بايد شكوايه بزنيد. البته اگه قرارداد سرويس ماهانه با شركت سازنده و نصاب يا ديگر شركت ها كه تعمير و نگهداري انجام ميدند داشته باشي تا رسيدگي ميشه وگرنه مقصر شما هستي.
  • بی نام IR ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    0 0
    اسانسور خونه برادر من هم سقوط داشته 2 بار
  • خبر A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    1 0
    جهت احقاق حق آزمون دهندگان قوه قضاییه از آقای نوبخت سوال کنید و ایشون احتمالا پاسخ میدن، بیش از یک ساله چشم انتظار کار در این بازار بیکاری هستیم و زندگیمون به این استخدام گره خورده