اساسنامه تشکیل سازمان هدفمندسازی یارانه در دولت در حال بررسی است.

وزیر رفاه و تامین اجتماعی گفت: اساسنامه تشکیل سازمان هدفمندسازی یارانه در دولت در حال بحث و بررسی است و پس از کامل شدن به اطلاع عموم خواهد رسید.

صادقی محصولی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دولت گفت : اساسنامه این سازمان در حال بررسی است البته درباره اینکه بخش‌های مختلفی از دولت درباره هدفمندی یارانه ها فعالیت کنند هنوز کامل نشده است اما وضعیت در باز توزیع نقدی روشن است که توسط وزارت رفاه صورت می گیرد و کار اصلی این وزارتخانه است.

وی افزود: درباره مباحثی همچون قیمت حامل‌های انرژی و شیبی که باید در این پنج سال داشته باشیم،در کار گروهی که در دولت تشکیل شده و همچنین در جلساتی که رئیس جمهور و 20 نفر از وزرا و کارشناسان دانشگاه ها حضور دارند، بررسی و تصمیم گیری می شود.

محصولی همچنین درباره اختلافی که در سازمان تامین اجتماعی به وجود آمده، گفت: درباره شخص رئیس سازمان تامین اجتماعی اختلاف نبوده اما مجلس شورای اسلامی درباره اساسنامه سازمان تامین اجتماعی ایراداتی داشت که دولت هم این مسئله را به دیوان عدالت اداری منعکس کرده که دیوان هم نظر دولت را تایید کرد اما پس از آن مجلس بار دیگر مصوبه‌ای داشته اما اینکه آیا این مسئله عطف به ما سبق می شود یا نه نمی توانم از نظر حقوقی اظهار نظر کنم .

وی در پایان تصریح کرد:با هماهنگی بین دولت و مجلس این موضوع هم به زودی حل خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 43854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۲
    0 0
    لطفاسایتی که بایدشماره حساب داده بشه واسه یارانه رو تو سایتتون بزنین