محمد باقر نوبخت، سخنگوی دولت در نشست خبری این هفته خود، بیشتر درباره برنامه های دولت برای اقتصاد پساتحریم سخن گفت و البته تاکید کرد جواب سخنان طرف آمریکایی پس از توافق را نمی دهد چون دولت برای برنامه ریزی جذب سرمایه های خارجی مشغول رایزنی با کشورهای اروپایی است و وقت برای پاسخگویی های درشت مانند گذشته ندارد.

به گزارش خبرآنلاین آذربايجان غربي به نقل از سايت دولت، سخنگوی قوه مجریه در ابتدای نشست مطبوعاتی خود، خبری درباره سفر قریب الوقوع جناب رئیس جمهور به استان کردستان داد.

اعتبارات 88 برنامه احیای دریاچه ارومیه تصویب شد

او همچنین از آخرین مصوبه هیات وزیران برای اختصاص 1100 میلیارد تومان برای اجرای طرحهای احیای دریاچه ارومیه خبر داد و گفت: البته از نظر کارگروه ویژه احیای این دریاچه، 1900 میلیارد تومان برای 88 طرحی که باید در سال 1394 برای احیای دریاچه ارومیه اجرا شود، نیاز بود. 800 میلیارد تومان از این 1900 میلیارد تومان از محل ردیفهای بودجه سال 1394 تامین می شد و بخشی نیز از محل اعتبارات مهار آبهای مرزی که از صندوق توسعه، تامین می شود، سالانه 2میلیارد تومان در حال تامین است و 1100 میلیارد تومان باقیمانده نیز نیازمند مصوبه ای بود که هیات وزیران در جلسه گذشته آن را تصویب کرد. به این ترتیب احیای دریاچه ارومیه با این مصوبه با سرعت بیشتری ادامه می یابد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 438634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =