۰ نفر
۲۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۰

بر اساس لایحه بودجه سال 89 مالیات بر حقوق کارکنان 18 درصد افزایش می یابد.

درحالیکه در لایحه بودجه 89 میزان درآمدهای مالیاتی دولت نسبت به سال جاری 30.64 درصد افزایش پیدا کرده است میزان مالیات بر حقوق کارکنان بخش خصوص و عمومی به میزان 18.25 درصد افزایش پیدا کرده است.

مقایسه آماری بین میزان مالیات بر حقوق طی سالهای 85 تا 89 نشان می دهد پایین تاین میزان افزایش درآمد مالیاتی دولت از محل مالیات بر حقوق در بودجه سال 89 پیشنهاد داده شده است.

بر اساس ارقام لایحه بودجه سال 89 میزان درآمد دولت از محل مالیات بر حقوق کارکنان بخش خصوصی معادل 14هزار میلیارد ریال برآورد شده است و برای مالیات بر حقوق کارکنان بخش عمومی رقمی معادل 15هزار میلیارد پیشنهاد شده است.

نمودارمالیات بر حقوق

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 44085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارمند مستاجر بدبخت IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
    0 1
    گل بود به سبزه نیز آراسته شد آقا دولت یا بخش خصوصی در عوض این مالیات چه خدماتی می دهند من 700 تومن حقوق باید حدود 130-140 تومن مالیات بدم 70- 80 تومن هم تامین اجتماعی کم میکنه حتمأ بقیشم باید بایت قبض گاز و برق و آب بدم تا همه چیر برای نابودی کارمندا هدفمند بشه
  • فاطمه IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    0 0
    واله راست می گوید بله من اگر کارمند دولت همین حقوق را بگیرد انواع و اقسام تسهیلات در اختیار او قرار می گیرد توهین نباشد به کسی زندگی برای همه مشکل است ولی مگر ما آدم نیستم من که سرپرست خانوار هستم نمی توانم محلی برای زندگی اجاره کنم و با سختی و مشکلات زیاد امورات می گذرانم