آلبوم موسیقی «تاگ» به تهیه کنندگی «علی عالی» با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور واستاندار در موزه محیط زیست چهارمحال و بختیاری رونمای شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین ،جواد کارگران،  در آیین رونمایی از این آلبوم   افزود: «تاگ» به معنای درختی سرد سیری است که دارای تقدسی خاص است و لذا به خاطر مظلومیتی که برای این درخت ایجاد شده است این اثر به نام این درخت سروده شده است.

به گفته وی  در این آلبوم قعطه ای دیگر از پرنده ای که راه رفتن آن تکیه کلام خاص و عام است سروده شده که از فضاهای اجتماعی و حماسی برخورددار است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه حمید توفیقی آهنگساز این اثر فرهیخته است تصریح کرد: حمید توفیقی تاکنون آثار فاخر و مطرحی از موسیقی نواحی و محلی استان چهارمحال و بختیاری را تنظیم کرده است.

کارگران با اشاره به اینکه آلبوم موسیقی «تاگ» دارای نه قطعه موسیقی و نه تصنیف اجرا شده است ابراز کرد: اشعار این تصنیف ها توسط شاعران توانمند استان چهارمحال و بختیاری سروده شده است.

این مقام مسئول گفت: چهار تصنیف آلبوم موسیقی «تاگ» توسط مهدی عالی، 2 تصنیف اشعار توسط ذبیح الله فرهمند، 2 تصنیف توسط کامران بهرامی و یک تصنیف هم توسط زینب مبینی از هنرمندان خوزستان سروده شده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =