کمیته تخصصی امور بانوان و خانواده شهرستان با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرکرد تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرکرد،به منظور برنامه ريزي به مناسبت ميلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختران و هماهنگي جهت برگزاري اولين يادواره شهداي زن شهرستان جلسه كميته تخصصي امور بانوان و خانواده شهرستان تشكيل شد.

معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري شهركرد در جلسه كميته تخصصي امور بانوان و خانواده شهرستان با اشاره به حضور فعال بانوان در عرصه هاي مختلف اظهار داشت : اميدواريم تا با توجه به وجود پتانسيل و توان بالاي بانوان بتوانيم در راستاي ارتقاي سطح فرهنگي، اجتماعي، فكري و زندگي در جامعه بهره كافي را ببريم.

وي با توجه به نقش بسيار موثر زنان در جنگ تحميلي اذعان كرد: به منظور زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، اولين يادواره شهداء زن شهرستان شهركرد با همكاري بسيج جامعه زنان در تاريخ ۱۳/۰۵/۹۴ در محل پارك بانوان برگزار مي گردد.

حيدري در ادامه اضافه كرد: استان چهارمحال و بختياري ۱۴ شهيد را تقديم انقلاب اسلامي ايران در طول هشت سال دفاع مقدس كرده كه از اين تعداد ۱۳ نفر آن متعلق به شهرستان شهركرد مي باشد.

كارشناس تغذيه مركز بهداشت شهرستان شهركرد نيز ضمن اشاره به اينكه كم خوني فقر آهن يكي از معضلات بهداشتي و تغذيه اي جامعه است افزود: كم خوني ناشي از فقر آهن يكي از مهمترين نوع كم خوني تغذيه اي است كه معمولا دختران و زنان به آن مبتلا مي شوند.

وي در ادامه بيان داشت: به همين منظور طرحي با عنوان اصلاح الگوي مصرف غذايي ويژه دختران روستايي با موضوع پيشگيري از كم خوني ناشي از فقر آهن دختران از سوي مركز بهداشت به فرمانداري شهركرد ارائه شده است.

لازم به ذكر است: مقرر گرديدبر اساس اين طرح و به مناسبت روز دختران ۲۵/۰۵/۹۴ يك دوره اموزشي ويژه دختران روستاي بخش لاران با موضوع پيشگيري از كم خوني ناشي از فقر آهن برگزار گردد.

 

کد خبر 441068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =