دادگاه جنایی دبی در حال بررسی پرونده 13 مرد است که دو مرد را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و آنها را در حالی که زنده بودند، دفن کردند.

به گزارش خبرآنلاین، در این حادثه 13 مرد آسیایی تعدادی عصای چوبی، میله‌های آهنی، شمشیر و چاقو را برای ارتکاب جنایت آماده کرده و قبلاً در این خصوص با هم تبانی و برنامه‌ریزی کرده بودند. این افراد بر سر تجارت مشروبات الکلی با قربانیان این پرونده دچار اختلاف شده بودند. آنها روز حادثه به نزد 2 قربانی رفته و پس از اینکه این 2 نفر را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده، آنها را با اتوبوس به منطقه بیابانی انتقال دادند. متهمان پس از حفر حفره‌ای این دو مرد را در حالی‌که زنده بودند، دفن کردند. قربانیان این پرونده در اثر خفگی جان باختند.

5 تن از متهمان این پرونده قبل از دفن قربانیان به آنها تعرض کرده بودند.

پلیس دبی  روز حادثه گزارشی درباره ربوده شدن 2 مرد، توسط چند مرد دریافت کرد و تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کرد. ماموران در محل حضور یافته و مردان آسیایی را در حالی که شمشیرها و سیخ‌های آهنی در دست داشتند، بازداشت کردند.

متهمان در بازجویی‌ها به ربودن 2 قربانی  قتل و تعرض به آنان اعتراف کرده و گفتند: انگیزه شان از ارتکاب این جنایت انتقام گیری بوده است. قربانیان این پرونده در تجارت مشروبات الکلی با متهمان  رقابت می‌کردند. متهمان به آنها هشدار داده بودند که مشروبات الکلی را در محدوده فعالیت آنها توزیع نکنند و آن منطقه را ترک کنند. اما این 2 مرد تهدیدات آنها را جدی نگرفته بودند.

البیان/16 فوریه

کد خبر 44108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =