ایسنا نوشت :

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به پرسشی درباره‌ی توقیف هفته‌نامه «9 دی» گفت، در هیات نظارت بر مطبوعات اعلام کردیم به دلیل اصراری که این نشریه بر تخلف دارد، در صورت انجام یک تخلف دیگر، توقیف نمی‌شود، بلکه بلافاصله لغو پروانه خواهد شد.

علی جنتی در مراسم روز خبرنگار در جلسه گفت‌وگو شنود با خبرنگاران شرکت کرد و در بخشی از این جلسه درباره توقیف هفته نامه 9 دی گفت: بر اساس آنچه شورای امنیت ملی مطرح کرده است، درباره‌ی مساله هسته‌ای قرار بود خط قرمزهایی رعایت شود. هفته‌نامه 9 دی برای چهارمین بار توقیف می‌شود. هر بار مدیر مسوول این رسانه بلافاصله به دادگاه روحانیون می‌رود و دوباره به کار خود ادامه می‌دهد. هفته نامه 9 دی علیه مذاکرات تیترهای مخالف بسیاری زده بود و گفته بود مذاکرات موجب سلب امنیت کشور می‌شود که بسیار حرف‌های خنده‌داری بود و رسما علیه مصوبه شورای عالی امنیت ملی عمل کرده بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ممنوعیت فعالیت برخی خبرنگاران، توضیح داد: خبرنگاران ممنو‌ع‌القلم را ما ممنوع‌القلم نکرده‌ایم. توسط دستگاه‌های قضایی ممنوع‌القلم شده‌اند و باید مورد به مورد بررسی شوند و ببینیم و به چه دلیل ممنوع‌القلم شده‌اند و سعی در حل مشکل آنها داریم.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    35 11
    بدتر از همه اینکه 9 دی بی ادب است. روزنامه نگاری که به معنی توهین نیست. اینا هم یه چیزی از روزنامه نگاری شنیده اند و فکر می کنند همان شبنامه است اما روز منتشر می شود.