سقوط اندروید و سامسونگ؛ صعود اپل و آیفون در بازار امریکا / جدول

آمار منتهی به ماه ژوئن 2015 نشان می‌دهد مشترکین محصولات اپل رشد بازار را از مشترکین اندرویدی گرفته‌اند.

 

به گزارش خبرآنلاین، آمار 3 ماهه منتشره از سوی ComScore در بازار مشترکین گوشی‌های هوشمند بالای 13 سال امریکا از مارس تا انتهای 2015 حکایت از رشد نرم‌افزار و سخت‌افزار اپل و سقوط اندروید و سامسونگ دارد.

بر این اساس اندروید از سهم 52.4 درصدی در ماه مارس به 51.6 درصد در ماه ژوئن کاهش پیداکرده و اپل از 42.6 درصد به 44.1 درصد افزایش‌یافته است. در همین مدت مایکروسافت از 3.3 درصد به 2.9 درصد سقوط کرده و بلک‌بری نیز از 1.6 درصد به 1.2 درصد کاهش سهم رسیده است.

از سوی دیگر در بازار سازندگان گوشی‌های هوشمند نیز اپل از 42.6 درصد به 44.1 درصد صعود دست‌یافته ولی سامسونگ سهم 28.3 درصدی را با سقوط 28.1 درصدی تجربه کرده است. ال جی نیز جایگاه خود را از 8.4  با 8.3 عوض کرده و موتورولا نیز از 5.0 درصد به 4.9 درصد کاهش پیداکرده است.

ورود قریب‌الوقوع آیفون جدید و نیز گلکسی نوت 5 و اس6 اج پلاس ممکن است در ماه‌های منتهی به 2015 بازار را متغیرتر از تصور کارشناسان کند.

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    34 33
    صفر ممیز هشت سقوط محسوب نمیشه شما هم با این تحلیلهای غیر حرفه ای تون
  • جاویدان IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    37 30
    خیالتون رو راحت کنم . بیشتر این اطلاعات رو سایت های آمریکایی منتشر می کنن و منتشر شدن این اطلاعات هم حالتی مثل رپورتاژ خبری سایت های داخلی داره. پول بگیر و خبر بزن این گزارشات فقط جهت تخریب شرکت های شرق آسیا است که در حال پیشی گرفتن از شرکت های غربی است.
    • بی نام RO ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
      10 9
      کدام پیشی گرفتن ؟ سیستم عامل همان اجناس چینی اندروید هست یا ویندوز که جفتشون در اختیار دو شرکت امریکایی گوگل و مایکروسافت هست امریکا شرکت تولید گوشی بزرگ غیر از اپل نداره که حتی تو چین هم با اختلاف کم برند سوم هست اینکه می بینی سود مایکروسافت کم شده بخاطر گوگل و اپل هست نه شرکتهای شرق اسیا شما فرق این سه شرکت که اکو سیستم خاص دارند رو با اچ تی سی و... نمی دانید
    • بی نام IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
      7 11
      بی نام گرامی... اکو سیستم در رابطه با بازار تلفن های هدشمند یک واژه غریب است و فقط برای محیط زیست جواب می دهد. شما شرق آسیا را فقط شرکت های چینی می بینید ؟ در ضمن هم اکنون اپل از شیایومی در چین عقب افتاده. مایکروسافت سازنده مناسبی برای تلفن های همراهش پیدا نمی کند. گوگل تلفن همراه خود به نام نکسوس را به شرکت های کره ای و یا چینی سوارش می دهد. . غرب چیزی برای گفتن ندارد. قطعات تلفن های هوشمند تماما در شرق تولید می شوند.مقداری مطالعه کنید بد نیست.
    • بی نام RO ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
      7 2
      عذر می خواهم قطعات لنوو چیست ؟ مگه اینتل و انویدیا نیستند ؟ مگه چیپ های همین شرکتهای چینی متعلق به کوالکام نیستند ؟ این شرکتها از کدام شرکتها می خواهند جلو بزنند ؟ از مایکروسافت ؟ مایکروسافت که سازنده سیتم عامل و نرم افزاره گوگل هم سازنده سیستم عامله چین شرکت سازنده سیستم عامل یا نرم افزار که بتونه با این شرکتها رقابت کنه نداره تنها رقیب امریکاییشون اپل هست که 1 میلیارد کاربر داره تو خود چین درامد اپل استور رکورد زده اخبار رو بخونی بد نیست قطعات انها تو چین تهیه میشه طراحی چیپ ها نرم افزارها و سیستم عاملها هم تو چین تهیه می شوند ؟ شما اچ تی سی که فقط یک شرکت ساخت گوشی هست رو با این شرکتها مقایسه می کنید ؟
    • بی نام RO ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
      7 2
      اولا اندروید خودش هم مال امریکاست فکر نکن ساخته چین و کره هست درضمن مایکروسافت و اینتل و... دارند نیروهاش رو از چین خارج می کنند و به سمت ویتنام میره چون هزینه ها تو چین رفته بالا همین چند روز پیش بخاطر سقوط بازار سهام تو چین دو تریلیون دلار از دست رفت چین ان کشور بی عیب و نقصی نیست که شما همیشه می بینید
    • بی نام RO ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
      4 2
      در ضمن گوگل سازنده سخت افزار نیست که نکسوس رو خودش بسازه شما فکر کردید شیائومی هواوی و لنوو کل بازار پی سی و تلفن هوشمند رو متعلق به خودشون می کنند اینها شرکت سخت افزاری هستند نه نرم افزاری این ابزارها به سیستم عامل نرم افزار و پشتیبانی چیپست و خیلی چیزهای دیگه نیاز دارند مگه تو دنیا اصلا طبقه متوسط وجود نداره که از محصولات اپل استفاده کنه یا اصلا از افیس مایکروسافت یا گوگل استفاده نمیشه که این سه شرکت ورشکست بشوند؟ خوشبین ترین مدیرعامل چینی هم تو خوابش ورشکستگی این شرکتها رو نمی بینه
    • بی نام IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
      4 5
      بی نام گرامی عزیز ....زیاده گویی و پاک کردن صورت مسئله کاره درستی نیست. اگر بحث پردازنده باشه که اپل پردازنده هایی در تلفن های هوشمند خود استفاده می کند که ساخت شرکت سامسونگ هستند و صفحه نمایش آنها را هم ال جی تولید می کند. این فقط قسمتی از قابلیت های شرق آسیا است. بروید و تحقیق کنید که چند درصد مدیران شرکت های آمریکایی مثل گوگل و مایکروسافت شرقی هستند. غرب با توان شرق به این جا رسیده و این حقیقتی است که در تاریخ بار ها و بارها شاهد آن هستیم. تکنولوژی فقط سیستم عامل نیست... سخت افزار مهم ترین بخش تکنولوژی هست که فعلا غرب دست چندانی در آن ندارد ایسوس، ام اس آی و گیگابایت و یا همین اینتل به اصطلاح غربی همه و همه یا از مهدسین شرقی استفاده می کنند و یا در شرق تولید می شوند.
  • بی نام A1 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    30 4
    ورود لومیا 940 هم می تواند بسیاری از معادلات را به هم بزند.
  • بی نام A1 ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    9 9
    فقط اندروید
  • بی نام A1 ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    6 11
    دمت گرم خبرآنلاین چه پست خوبی ارسال کردی. امسال اپلی ها بیشتر هم می شن.
  • بی نام IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    13 12
    گوشی با ویندوز ۱۰ می تروکونه بازارو.
  • حمید بلیدئی A1 ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    16 11
    منتظر طوفان مایکروسافت باشین با اومدن ویندوز 10 موبایل
  • A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    7 6
    اپل سرامد فناوری در دنیاست و تمام اختراعات برتر سالهای اخیر برای اپل هست.
    • بی نام A1 ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
      3 4
      دقیقا
  • بی نام US ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    0 0
    چی شد؟
  • بی نام US ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    0 0
    بهترین طراح کسی است که کپی میکند و طرح خوب طرح کپی شده است