ایستا نوشت:

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت:‌ با استقرار جریان‌های شمالی بر روی نوار شمالی کشور و سواحل دریای خزر که با گذر ناوه تراز میانی جو از مناطق شمالی تا جنوبی دریای خزر همراه است،‌ طی روز شنبه، یکشنبه و اوایل دوشنبه آسمان استان‌های ساحلی دریای خزر نیمه ابری تا ابری خواهد بود که گاهی با بارش باران و در برخی نقاط با رگبار و رعد و برق همراه است.

احد وظیفه  افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از بعدازظهر یکشنبه 18 مرداد تا اوایل دوشنبه 19 مرداد، گذر ناوه تراز میانی موجب تشدید ناپایداری جو در سواحل شمالی کشور، شمال شرق و ارتفاعات البرز خواهد شد که گاهی موجب طوفان تندری و رگبار و رعد و برق به صورت محلی می‌شود که احتمال رخداد این شرایط در خراسان شمالی، استان گلستان، نیمه شرقی مازندران و ارتفاعات البرز در بخش‌های میانی و شرقی بیشتر است.

وی در ادامه با اشاره به هوای تهران اظهار کرد: آسمان تهران امروز(شنبه) صاف و در بعدازظهر با رشد ابر در ارتفاعات و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 36 و 26 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود. در روز یکشنبه نیز آسمان پایتخت ابری و در بعدازظهرافزایش ابر در شهرهای جنوبی، باد و گرد و خاک در ارتفاعات، بارش پراکنده و گاهی رعد و برق، با بیشینه و کمینه دمای 35 و 25 درجه سانتیگراد رخ خواهد داد، روز دوشنبه نیز آسمان صاف و در ارتفاعات و در شهرهای شرقی رگبار و رعد و برق با بیشینه و کمینه دمای 34 و 24 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

۴۷۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    باز هم پیش بینی های آبکی و کلی: آسمان تهران صاف تا کمی نیمه ابری همراه با وزش باد و رگبار و رعد وبرق و بارش برف و باران وتگرگ و مه.این هم شد پیش بینی ،هوای فقط شهر تهران آنقدر متغیر است که اگر در فرمانیه برف بیاید در جمهوری باران می آید و در بازار هوا صاف است.