محمد قاسمی

شما شهدایی هستید که برای ایستادگی و ماندگار شدن نام میهن اسلامیتان دل را بر دریا زدید و هر آنچه در این دنیا داشتید فدا کردید تا نام کشورتان باقی بماند.

ای ماهیان پرکشیده به آسمان! شما دارای آنچنان شأن و منزلت و جایگاه رفیعی هستید که دیدگان هر بنی بشری برای نگاه به شما کم می آورد؛ شما به ماهیان در آب هم درس ایستادگی دادید. شما به جهانیان فهماندید که ماهی برای زنده ماندن نیاز به آب دارد و بدون آب، هستی آن نیست می شود؛ اما یک جامعه پویا و زنده نیازمند جان فشانی و رشادت مردانی است که با عشق برای میهنشان پایمردی کنند. همین جان فشانی شما بود که اکنون نام ایران اسلامی را زنده نگه داشته است.

اما امروز نصف جهان به خود می بالد که با حضور شما تبدیل به تمام جهان می شود. امروز نگاه جهانیان به شماست و سیاستمداران دیگر کشورها با خود می گویند که ای کاش ما در کشور خود یک نفر چون شهیدان و غواصان ایرانی داشتیم.

حقا که غیرت شما جوانمردان ایرانی چشم جهانیان را خیره کرده است.

اصفهان اکنون بر خود می بالد که امروز در خود یک جهان عشق، جوانمردی و مردانگی را میزبانی می کند.

شما اکنون پس از چند روز و گذر از شهرهای مختلف به شهری آمده اید که 23 هزار شهید را تقدیم به انقلاب اسلامی کرده و حال، حضور شما خاطرات آن روزها را در ذهن ها تداعی می کند.

جانفشانی شما غواصان دریا دل، غم و غرور را بر دل می نشاند. این آرزوی هر مسلمانی است که شهادت، این هدیه الهی نصیبش شود تا بتواند چون شما برای وطن و آرمانش اسطوره سازی کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 445287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =