۰ نفر
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۵

انتخاب رشته آزمون سراسری ویژه داوطلبان دانشگاه آزاد اسلامی تا 25 مرداد ماه تمدید شد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد؛ مجتبی علوی فاضل با اعلام این خبر گفت : داوطلبان در نظر داشته باشند که فقط در گروه آزمایشی که در آزمون سراسری ۹۴ شرکت کرده‌اند، امکان انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی را دارند و چنانچه در زمان ثبت‌نام گزینه علاقه‌مندی به گروه هنر و زبان‌های خارجه را انتخاب کرده‌اند و در آزمون آن نیز شرکت کرده‌اند، می‌توانند در این دو گروه نیز انتخاب رشته داشته باشند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی افزود: هر داوطلب امکان انتخاب ۲۰ رشته محل را دارد و داوطلبان توجه داشته باشند تا پایان مهلت تمدید انتخاب رشته امکان ویرایش وجود دارد . ضمناً می‌توانند با شناسه و رمز ثبت‌نام کارت اعتباری که انتخاب رشته کرده‌اند، مجدد وارد سایت شده و نسبت به ویرایش انتخاب‌های خود اقدام کنند. داوطلبان دقت داشته باشند برای ویرایش نیازی به خرید کارت اعتباری مجدد نیست.

وی در پایان گفت: زمان اعلام‌شده آخرین فرصت ثبت‌نام است و مجددا تمدید نخواهد شد و داوطلبان انتخاب رشته خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 445412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =