ادامه جنایت بعثی‌ها با نام داعش/حضور پررنگ خوزستانی‌ها در کربلای۴

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) گفت: در دوران صدام خیلی جنایت شده و اگر خاطرات اسرا و آزادگان را بشنوید، متوجه می شوید که نیروهای بعثی خیلی جنایت کرده و امروز نیز در قالب داعش کشتار می کنند.

به گزارش مهر، سردار حسن شاهوارپور صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع شهدا در جمع خبرنگاران اظهار كرد: امروز مجموعا ۳۷ شهید در خوزستان همزمان با سراسر كشور تشییع می شود. ۶ تن از این شهدا شناسایی شده و بقیه شناسایی نشده اند. شهدای گمنام امروز در حمیدیه، سوسنگرد، هویزه، بستان، رفیع، اهواز، خرمشهر و رامشیر تشییع می شوند. شهدای شناسایی شده نیز در اهواز، دزفول و رامشیر تشییع می شوند.
وی افزود: شهدایی كه قرار است در اهواز خاكسپاری شوند، شهدای با نام در گلزار شهدا و شهدای گمنام نیز در پارك جزیره، پاركی واقع در بلوار قدس (به درخواست ارتش) و پاركی هم در مسیر بلوار گلستان خاكسپاری می شوند.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) تصریح كرد: خاكسپاری این شهدا در اماكن عمومی و همان پارك ها یك حركت فرهنگی بسیار خوبی بوده و با حضور مردم مراسم تشییع و خاكسپاری با شكوه هر چه تمام تر در حال برگزاری است.
شاهوارپور بیان كرد: شهدای گمنام نهایت احترام را در میان مردم داشته و متعلق به همه آنها هستند. به هر حال این شهدا باید در مكانی خاكسپاری شوند كه عمومی باشد، چون این شهدا متعلق به همه مردم بوده و همه باید از حضور پرفیض آنها بهره مند شوند.
وی با اشاره به اینكه مناسبت انتخابی برای این مراسم بسیار خوب است، عنوان كرد: ۳۷ شهید گمنام و غواص امروز در خوزستان همزمان با ۲۰ استان دیگر تشییع و خاكسپاری می شوند.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) در ارتباط با سهمیه شهدای خوزستان گفت: سهمیه خیلی خوبی به استان خوزستان تعلق گرفته و البته این شهدا متعلق به عملیات كربلای چهار در جزیره ام الرسا بوده كه گردان های بسیاری از خوزستان در این عملیات حضور داشتند.
شاهوارپور تأكید كرد: لشگر ولی عصر با حضور گردان های کربلا و جعفر طیار از اهواز، گردان عمار و بلال از دزفول و گردان مالك اشتر شوشتر در این عملیات حضور داشتند. در واقع گردان های کربلا و جعفر خط شکن بودند.
وی ادامه داد: گردان سلمان مسجدسلیمان و گردان امیرالمومنین از دیگر گردان هایی بودند كه در عملیات كربلای چهار حضور داشتند. در واقع نیروهای خوزستان پر رنگ ترین حضور را در این عملیات داشته و خوشبختانه سهمیه ای هم كه به این استان تعلق گرفته خوب است.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج)  بیان كرد: در دوران صدام خیلی جنایت ها شده و اگر خاطرات اسرا و آزادگان را بشنوید، متوجه خواهید شد كه نیروهای بعثی خیلی جنایت کرده و امروز نیز در قالب داعش کشتار می کنند.
شاهوارپور در ارتباط با نحوه به شهادت رسیدن این شهدا گفت: تمام این شهدا در عملیات کربلا و ام الرسا دست بسته شهید شدند. بیشتر شهدای این عملیات خوزستانی هستند.
وی اضافه كرد: یكی از راه های ماندگاری آثار حضور شهدا در جامعه این است كه شهدا خود را عرضه كنند. شهدا شمع محفل بشریت بوده و امروز آمدند تا ما مسیر را گم نکنیم.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) یادآور شد: یكی از مسائل مهم و مورد تأكید به جامعه این است كه راه شهدا را بشناسند. بصیرت راه شهید در واقع تکلیفی مهم در راه شهیدانی است که عاشقانه جان خود را نثار کردند. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 445564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =